پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد

پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد


پنجمین همایش NA ناحیه سانتیاگوی شمالی

پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد

((قدم به قدم بهبود پیدا می کنیم))

۱۷،۱۸،۱۹آوریل ۲۰۲۰

برابربا۲۹،۳۰،۳۱فرودین ماه ۱۳۹۹

 

آرشیو: 

وقتی به اندازه کافی ناامید شدم ، نیروی برترم مرا به اتاق های بهبودی هدایت کرد. دلیل اینکه آن اتاق ها در انتظار من بودند این بود که نیروی برتر، الهام بخش بانیان و حمایت کنندگان اولیه انجمن معتادان گمنام و سایر برنامه های دوازده قدمی شد. پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد

او از قبل می دانست روزی خواهد آمد که من (شما؟) دقیقا به کمک از چنین برنامه ای نیاز خواهیم داشت. برنامه ای که مشخصات آن دانشی ساده، روحانیتی عمیق و درکی واقع گرایانه از ماهیت انسان است و یکی از عوامل موفقیت آن گمنامی است .

گمنامی به معنای «بی نامی» است ( ما از اسامی کامل خود استفاده نمی کنیم ولی در عین حال به این معناست که ما خودمان را از دیدگاه اجتماعی ، خانوادگی با سمت های شخصی و نقش هایی که خارج از انجمن داریم و رفتارها و روابط گذشته مان معرفی نمی کنیم ، بلکه فقط در مورد مشکل مان و کسانی که می توانند به حل آن کمک کنند، صحبت می کنیم.

آنچه که ما در خارج از این اتاق ها هستیم ، ارتباطی به نگرش و روابط ما در داخل جلسات ندارد. این گمنامی به ما کمک می کند فروتنی پیدا کنیم تا بفهمیم که همه ما در برابر بیماری اعتیاد یکسان هستیم .

بنابراین اگر یک سیاستمدار ، ورزشکار با بازیگر معروف به جلسه بیاید ، ما نهایت سعی خود را می کنیم که با او متفاوت رفتار نکنیم و نگذاریم هویت اجتماعی او مانع از شنیدن کشمکش ها ، ترس ها و امیدهایش شود. اگر یک پزشک ، روانشناس یا یک روحانی با اعتیاد مشکل دارد ، ما به طور جدی سعی می کنیم او را از نظر حرفه اش مورد قضاوت قرار ندهیم بلکه به چشم خواهر و برادر بهبودی به او نگاه کنیم.

اگر یک همکار ، دوست یا خویشاوند را در جلسه بپیشیم ، صرف نظر از این که اعمال او در گذشته چه اثر مثبت یا منفی بر ما داشته و گمنامی او را حفظ می کنیم. هر کسی که هست ، ما سعی می کنیم او را به عنوان فردی که از قبل در مورد او به شهرتش ، موفقیت هایش ، رسوایی هایش و کسانی که با آنها در ارتباط است می دانیم ، نبینیم. از دیگران نیز انتظار داریم به گمنامی ما به همین ترتیب احترام بگذارند.

“اگر کسی هست ، خواهش می کنم به من کمک کند؟

چیزی که به شدت مرا در باره این موضوع تحت تأثیر قرار می دهد این است که خداوند ، بدان گونه که او را درک می کنم در این گمنامی به ما می پیوندد. به خاطر بهبودی مان، یک نیروی برتر، جدا از اسامی با لقب هایی که ما با دیگران در گذشته به او می دادیم در این برنامه به ما می پیوندد او، خود را از تمامی وابستگی ها و تماس های بیرونی و شرکت ها و دبدبه کبکبه هایی که مردم به او نسبت داده اند، تمامی ادعاهای مالكانه ای که گروه های مختلف در مورد او کرده اند ، رها می کند.

نیروی برتر، بدان گونه که او را درک می کنیم ، به خاطر خیر خود ما، فروتنانه از ما می خواهد که با موارد ذکر شده و را قضاوت نکنیم بلکه فقط ببینیم او چگونه می تواند به ما کمک کند.

بنابراین او می خواهد در انجمن همراه ما باشد و با نشان دادن عملی اینکه تمامی چیست و چقدر ارزشمند است در بهبودی ما سهیم باشد

در لحظه ای که من شخصا به ته خط خود رسیده بودم و فریاد زدم: اگر کسی هست ، خواهش می کنم به من کمک کند اوایل بهبودی ام ، به دلیل تعصبی که بر ضد كلمة «خدا» داشتم ، فقط می توانستم او را هر چیزی * صدا کنم. پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد

اکنون بعد از سال هایی که در بهبودی هستم و با او رابطه ای برقرار کرده ام و می توانیم معنای آنچه را دیگران در مورد او به من گفته بودند با تجربه و برداشت شخصی خودم . بفهمم. این خداوند گمنام ته تنها راهی را برای رهایی از اعتیاد در اختیار من گذاشته است . بلکه می خواهد در سفر روزانه و رشد روحانی من نیز همراهی ام کند.

پنجمین همایش NA,ناحیه سانتیاگوی شمالی,اتاق های بهبودی,در برابر بیماری اعتیاد,رهایی از اعتیاد

منبع : مجله NAWAY

 

Visits: 29

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!