همایش NA,ناحیه سافِک,شرق بریتانیا

همایش NA,ناحیه سافِک,شرق بریتانیا


همایش NA ناحیه سافِک (شرق بریتانیا)

همایش NA,ناحیه سافِک,شرق بریتانیا

ثبت نام زود هنگام چراغ راه ۱۷ ام را روشن می کند.

پیشنهادی برای یک بار

10 دلار تخفیف در نظر گرفته شده برای کمک‌ مالی در NYE2020

رزرو صندلی با Kimma

تلفن هماهنگی و تماس : ۵۱۶۳۸۰۷۹۰۹

همایش NA,ناحیه سافِک,شرق بریتانیا

همایش NA

مطالبی از فصل یازده روابط عمومی در مورد همایش های انجمن معتادان گمنام :

  • برگزاری یک همایش موفق مستلزم به خدمت گرفتن اعضائی با قابلیتها و مهارتهایی متفاوت می باشد. داشتن توانایی برای همکاری فعالانه با دیگران، با تدبیر بودن و داشتن دانشی که به وسیلۀ آن بشود مشکلات را قبل از وقوع پیش بینی وحل کرد، نمونه ای از این قابلیتها می باشند.

 

  • موفقیت یک همایش به تعداد داوطلبان خدمت نیز بستگی دارد. تعداد خدمتگزاران قابل اعتماد باید برای انجام خدماتی مانند برنامه ریزی وهماهنگی همایش، و آماده سازی محل قبل از شروع و تمیزنمودن آن بعد از خاتمۀ همایش، در حد تناسب باشد. در اختیار داشتن تعداد زیادی خدمتگزار مورد اعتماد، باعث می شود که به هیچ یک از خدمتگزاران وظایف بیش از حدی واگذار نشود. زیر نظرداشتن پیشرفت کارهای رجوع شده به خدمتگزاران مورد اعتماد،  برای موفقیت یک همایش اهمیت به سزایی دارد. درصورتی که بعضی اعضاء قادر به تکمیل وظیفۀ خود نشوند، کارهای مربوطه باید به عضو دیگری واگذار شود.
  • ر
  • یک جلسۀ باز انجمن معتادان گمنام بدان گفته می شود که برای اعضاء علاقه مندِ جامعۀ بیرون از انجمن معتادان گمنام (مانند اعضاء خانواده و یا دوستان نزدیک معتادان درعذاب و یا روحانیون جامعه) تشکیل شده باشد. خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند از این جلسات حداکثر استفاده را نموده و اطلاعات جامعی را در بارۀ انجمن معتادان گمنام در اختیار جامعۀ بیرون از انجمن قراردهند.

 

سنت دوازده
قسمتی از این کار باشیم هم برای خودمان و هم برای کسانی که به ایشان خدمت می کنیم، یک نعمت است.

Visits: 15

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!