همایش ۴۳ سالگی NA شمال غرب پاسیفیک

همایش ۴۳ سالگی NA,شمال غرب پاسیفیک

همایش ۴۳سالگی شمال غرب پاسیفیک معتادان گمنام.

قدیمی ترین همایش NA در سراسر دنیا.

باحضور۱۰سخنران. کارگاهی ازکشور های آمریکا، کانادا، انگلستان.

زمان: 24 اکتبر 2020 برابر با 3  آبانماه ۱۳۹۹ساعت ۱۲/۳۰ظهر بوقت ایران.

آیدی نرم افزار زوم : Zoom lD:87869948866

همایش ۴۳ سالگی NA,شمال غرب پاسیفیک

همکاری در مراسم گوناگون :

 

ظاهرا یکی از قسمت های بیانیه آرمان ما که شور و شوق خاصی در میان اعضای انجمن ایجاد کرده، بندی است که می گوید: » باشد که روزی، انجمن های NA در جوامع سراسر جهان و خدمات جهانی NA، با همبستگی و اتحادی جانانه، دوش به دوش یکدیگر برای انتقال پیام بهبودی ما تلاش کنند.

در شش ماه اخیر، خدمات جهانی NA برای برگزاری نشست های معارفه در دست کم بیست و یک کنفرانس و مراسم بین المللی و منطقه ای، با کمیته های منطقه ای و فرامنطقه ای همکاری کرده است که برگزار کنندگان بیش تر این کنفرانس ها، مسئولان سیاست گذاری و کارشناسان درمانی و قضایی بوده اند.

محل برگزاری این گردهمایی ها در ده ایالت مختلف آمریکا و هفت کشور از جمله امارات متحده عربی، ترکیه، انگلستان، اسلوونی، سوئد، کلمبیا، و کانادا بوده است. در تمام این تلاش ها، خدمات جهانی NA همکار کمیته های خدماتی محلی بوده با این هدف که: هر معتادی در جهان امکان دریافت پیام ما را در قالب زبان و فرهنگ خود داشته باشد « گزارش ها، عکس ها، و ای میل هایی که پس از این کنفرانس ها به خدمات جهانی NA رسیده است، اغلب نشان دهنده روحیه شوخ و شنگ اعضا در این رویدادها و شور و شوق آنان برای جاری کردن پیام بهبودی در رابطه با مردم است. از شما بابت خدمت مستمر و همت بی پایان بهبودی سپاس گزاریم.

Visits: 3

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!