همایش گروه آرامش NA,کاستروویل,کالیفرنیا,همایش جهانی na

همایش گروه آرامش NA,کاستروویل,کالیفرنیا,همایش جهانی na


همایش گروه آرامش NA کاستروویل (کالیفرنیا)

همایش گروه آرامش NA,کاستروویل,کالیفرنیا,همایش جهانی na

آنتونی اف(کالیفرنیا) تجربه، توان و امیدش را به اشتراک خواهد گذاشت.

زمان: سه شنبه ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰

مصادف با پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

خیابان آملیا ۱۴۱۰ کاستروویل(کالیفرنیا)
تکزاس ۷۸۰۰۹
ساعت :۷ تا۸ بعدازظهر

همایش گروه آرامش NA,کاستروویل,کالیفرنیا,همایش جهانی na

آرشیو :

 

رشد ادامه دارد…

جلسات شناخته شده برای کالیفرنیای جنوبی در آخر سال ۱۹۷۱، شاید محدود به همان فهرست بوده باشد، با این همه در اوایل دهه ۱۹۷۰، انجمن NA رشد چشم گیری داشت. تا اواسط سال بعد، گزارش هایی رسید از تشکیل جلساتی در فونیکس در ایالت آریزونا، دنور در کلرادو، اونتاریو در کانادا، آیواسیتی و مونت پلزنت در آیوا، دولوث و مینیاپولیس در مینه سوتا، و کلیولند در اوهايو. همچنین پنج جلسه در پنسیلوانیا، چهار جلسه در دالاس، و یکی در تاهیسدا در ویسکانسین تشکیل می شد. در ۱۹۷۳، نامه ای از برزیل به NA رسید در مورد گروهی به نام توکسیکو مانوس ادیکتوس ، و انجمن در فيلادلفيا آن قدر رشد کرده بود که در همان سال، یک فراگروه NA در آن جا شکل گرفت.

رشد انجمن کلیولند به حدی رسیده بود که به کل انجمن NA پیشنهاد کردند از متن «دوازده نکته» آنها درجاهای مختلف استفاده کند، به این شرط که ذکر شود امتیاز متن در اختیار معتادان گمنام کلیولند است. در و رمان، جیمی مکاتباتی با افراد و گروه های گوناگون داشت، مثلا نامه ای به کاخ سفید نوشت و از دفتر نیکسون درخواست کرد اقداماتی را برای مبارزه با مواد مخدر و کمک به معتادان در یافتن بهبودی، در نظر بگیرد.بخشی ازارتش آمریکا هم بی علاقه نبود NA را در قرارگاه هایش در آلمان معرفی کند. مقدمات کار تا حد انجام رسید و حتی امنا تعدادی از اعضا را برای برگزاری جلسات معارفه انتخاب کردند؛ اما کار هنوز شروع نشده، ارتش همه چیز را به هم زد.

از آن طرف، در کالیفرنیا پول کافی برای عملی کردن تعهداتی که در اولین همایش جهانی بر عهده گرفته شده بود، وجود نداشت. با این حال، به يمن تلاش های باب بی، NA توانست یک دفتر خدماتی در شماره ۲۳۳۵ بلوار کرن شاو در لس آنجلس افتتاح کند. شرکت کنندگان در جلسه اداری همایش مدیری هم انتخاب کرده بودند، اما او پیش از افتتاح دفتر استعفا داد و دوباره باب مدیر دفتر شد. در اوایل ۱۹۷۲ اولین کارمند خاص استخدام شد، معتادی به نام جولی که ساعت های نسبتا زیادی در هفته کار می کرد، ولی دستمزد پنج ساعت در هفته را می گرفت. در ۱۹۷۲ این دفتر انتشار خبرنامه ای را آغاز کرد که تا چند سال بعد ادامه داشت. ندا از ۱۹۶۹ به دلیل بیماری جیمی و کم شدن تعداد سرگذشت های فرستاده شده، دیگر منتشر نشده بود.

از آن به بعد، کارمندان دفتر وظيفه منشی گری سازمان خدمات عمومی را در جلسات این سازمان بر عهده گرفتند، دقیقا همان ترتیبی که بعدها هم اجرا شد. در آخر سال ۱۹۷۱، سازمان خدمات عمومی مدیر جدیدی انتخاب کرد: گرگ پی که عضو نسبتا جدیدی بود، اما همان ابتدا نشان داد توانایی سازماندهی و احساس مسئولیتی دارد که بعدها نیز، طی سالها خدمت به انجمن در آن خللی وارد نشد. در حالی که سازمان خدمات عمومی نشست هایی با نمایندگان خدماتی گروه های جنوب کالیفرنیا داشت، فراگروه NA نیز در شمال این ایالت سیل جلسه می داد. در انجمن شمال کالیفرنیا بحث هایی جدی در مورد تهيه نشریات جدید، و نیز شوكوهایی در باب روند توزیع نشریات فعلی درگیر بود. انجمن شمال کالیفرنیا در این زمان دست به کار چاپ کتابچه سفید با سرگذشت هایی اضافی دیگری شده بود و صحبت از تهیه مجموعه ای دیگری بود که مشابه کتابچه سفید، یا شاید حتی در حجم یک کتاب باشد. .

(معجزات به وقوع می پیوندد)

Visits: 34

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!