همایش ملایر انجمن معتادان گمنام

همایش ملایر انجمن معتادان گمنام


همایش ملایر انجمن معتادان گمنام

همایش ملایر انجمن معتادان گمنام

شاهد رشد دیگران بودن ،الهام بخش اصول روحانیست

پیام ما این است:

 هر معتادی می تواند از مصرف مواد مخدر دست بردارد و میل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه ای برای زندگی پیدا کند.

به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس گروه های

انجمن معتادان گمنام شهرستان ملایر

همایش دو روزه ای در تاریخ های 25 و 26 مرداد ماه 97 برگزار میگردد .

مکان :

ملایر – میدان استقلال – سالن ورزشی الغدیر

محل اسکان برای مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.

شماره مسئول هماهنگی :

09183531040
هماهنگی همایش ملایر 

اسکان همایش همدان

اسکان همایش همدان


دریافت فیش همایش ملایر

دریافت فیش همایش ملایر


برنامه زمانبندی همایش همدان

برنامه زمانبندی همایش همدان

 

 

وقتی به این جا می آیید لازم نیست پاک باشید، ولی پیشنهاد می کنیم بعد از این جلسه، آمدن به جلسات را ادامه دهید و پاک بیابید. مجبور نیستید برای کمک گرفتن از NA منتظر مسمومیت به دلیل مصرف بیش از حد مواد یا محکومیت زندان باشید. در ضمن، اعتیاد هم وضعیتی نیست که هیچ امیدی برای بهبودی در آن وجود نداشته باشد. می توان به کمک دوازده قدم معتادان گمنام و یاری این انجمن متشکل از معتادان در حال بهبودی، بر میل به مصرف مواد غلبه کرد.
اعتیاد نوعی بیماری است که هر کس ممکن است به آن گرفتار شود. بعضی از ما برای سرخوشی مواد مصرف می کردیم، و بعضی برای سرکوب احساساتی که از قبل داشتیم. عده ای دیگر از ما دچار بیماری های جسمی یا روانی بودیم و به داروهایی که در دوران بیماری برای مان تجویز شده بود معتاد شديم. بعضی از فقط برای همراهی با دیگران یکی دو بار مصرف کردیم و بعد فهمیدیم نمی توانیم مصرف را ترک کنیم.
بسیاری از ما سعی کردیم بر اعتيادمان چیره شویم و گاهی هم رهایی موقت ممکن می شد، ولی معمولا کمی بعد، دوباره حتی بیشتر از قبل درگیر مصرف می شدیم
اما اینها واقعا فرقی در مسئله اصلی به وجود نمی آورد. اعتیاد نوعی بیماری پیشرونده مانند دیابت است. ما به مواد مخدر حساسیت داريم. عاقبت ما همیشه یکسان است، زندان، تیمارستان، یا مرگ. اگر زندگی شما غیرقابل اداره شده و نمی خواهید مجبور به مصرف مواد باشید، ما راه چاره ای پیدا کرده ایم. این ها قدم های دوازده گانه معتادان گمنام است که ما برای مهار بیماری مان، در زندگی روزمره خود آنها را به کار می بندیم.

Visits: 198

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!