همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA


همایش غرب مکزیک

همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

((راه جدیدی برای زندگی))

۱۳الی۱۶آگوست ۲۰۲۰

برابربا ۲۳الی۲۶مردادماه ۱۳۹۹

 

آرشیو : 

همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

توسعه انجمن ( تقویت و رشد) :

 

معتادان گمنام به طور شگفت انگیزی در بنگلادش در حال توسعه است . NA در اوایل قرن بیست و یکم به جنوب آسيا رسید و چند وقتی طول کشید تا در آنجا پا بگیرد.

بیشتر جلسلت NA در اینجا در دو شهر اصلی بنگلادش یعنی چیتا گونگ و داکا برگزار می شود و کمیته خدماتی ناحیه ای نیز در هر دو شهر دایر است .

هر ناحیه اقدام به برگزاری رویدادهایی از قبیل همایش و همین طور گردهمایی در فضای باز و زیر چادر می کند و هر دو ناحیه در زمینه ترجمه نشریات با یکدیگر همکاری می کنند .

بنگلادش در بسیاری از شوراهای فرامنطقه ای آسيا۔ اقیانوسیه حضور یافته و امیدوار است تا در آینده کمیته خدماتی منطقه را تشکیل دهد.

خدمات جهانی معتادان گمنام در ژانویه ۲۰۱۴ در همایش داکا حضور یافت و به ارائه تسهیلاتی برای برگزاری کارگاه ها پرداخت و در این زمینه از کمک های اعضای باتجربه محلی بهره مند شد .

در آن زمان فرآیند ترجمه محلی در بنگلادش شکل نگرفته بود، این جامعه بهبودی تلاش می کرد تا نشریات ترجمه شده به زبان “کلکته ای -بنگالی” را به زبان بنگالی برگرداند ، اما این ترجمه چندان مناسب از کار در نمیامد.

پس از بحث و بررسی های زیادی ، بنگلادش برای خود کميه ترجمه نشریات را تشکیل داد که در حال حاضر در آخرین مرحله آماده سازی برگه خواندنی شماره یک برای انتشار است .

خدمات جهانی معتادان گمنام در یک دیدار به منظور پیگیری ، در ژانویه ۲۰۱۶ به همراهی جامعه محلی معتادان بنگلادشی ، به شناسایی و هماهنگ کردن موضوعات مورد نیاز در کارگاه هایی خدماتی در داکا ، در تمام آخر هفته مشغول بود .

ما به ارائه تسهیلاتی در جلسات اتحاد ، حمایت گروه ، اصول روابط عمومی و زندان ها و بیمارستان ها ، رهبری ، رسانه های اجتماعی بعلاوه یک جلسه متمرکز درباره ترجمه پرداختیم .

حاضرین در این نشست ها به شکل مشتاقانه ای با یکدیگر کار می کردند و معجزه اتحاد فضا را پر کرده بود . هر دو ناحیه با هم کار می کردند تا یک منطقه قوی تشکیل دهند .

نشست رسانه های اجتماعی ، کمک کرد تا اعضای بنگلادشی که عاشق رسانه های اجتماعی هستند ، دید بهتری به این موضوع پیدا کنند. همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

بررسی گمنامی و رابطه آن با سنت یازدهم ، به اعضا نشان داد که چگونه گمنامی خود و دیگران را در رسانه های اجتماعی حفظ کنند. آنها مطلب را گرفتند .

تقریبا بلافاصله ، گروه های خصوصی NA اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی کردند . همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

همکاری با یکدیگر به منظور پیش برد راه هایی برای معرفی رویدادهای NA از طریق رسانه های اجتماعی ، و راه های دقیق برای قدردانی از بهبودی ، ابزارهایی کاربردی را به وجود می آورد.

اعضای بنگلادشی به معتادان گمنام علاقه مند هستند. آنها طالب رشد NA در کشورشان هستند . بسیاری از آنها احساس سپاسگزاری ناشی از گریختن از چنگال یک فاجعه مطلق را تجربه کرده اند و به همین دلیل شور و شوق فراوانی دارند تا ببیند که معتاد در حال عذاب بعدی نیز ، شانس پیدا کردن همین تجربه را به دست آورده و بتواند همچون آنها ، آزادی را تجربه کرده و لمس کند .

همایش غرب مکزیک,معجزه اتحاد,قدردانی از بهبودی,طالب رشد NA

منبع : مجله راه NA

 

Visits: 15

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!