هفدهمین همایش NA ناسائو(باهاما)

هفدهمین همایش NA ناسائو(باهاما)


هفدهمین همایش NA ناسائو(باهاما)

هفدهمین همایش NA,ناسائو(باهاما),سومین همایش جهانی NA

۱۷.۱۸.۱۹Janvary

برابربا جمعه الی یکشنبه ۲۷.۲۸.۲۹دیماه ۱۳۹۸

جزیزه بزرگ هیلتون درهانتینگون، ملول،نیویورک

 

ارشیو:

سومین همایش جهانی

سومین همایش جهانی NA در اکتبر ۱۹۷۳ در سن خوزه برگزار شد و بیش از ۴۰۰ نفر در جلسه شنبه شب شرکت کردند تا صحبت های جک دبلیو را در باره NA و تاریخچه اش بشنوند.

درآمد مختصری از برگزاری همایش حاصل شد که آن را صرف تأمین هزینه های دفتر کردند.هفدهمین همایش NA,ناسائو(باهاما),سومین همایش جهانی NA

در این میان، پیشنهاد تشکیل کمیته های خدماتی ناحیه با برخوردهای متفاوتی در کالیفرنیای جنوبی مواجه شد.

گروه های نواحی دیگر تمایلی نداشتند که این تغییر ساختاری (یعنی تشکیل یک ناحیه) را که به دست گروه های سن فرناندو ولی انجام شده بود بپذیرند؛ و خود گروه های سن فرناندو ولی، مصرانه از شرکت فردی در نشست های سازمان خدمات عمومی پرهیز می کردند و در عوض نمایندگان شان را می فرستادند.

باب بی در خبرنامه دفتر به این چرخش پرداخت و نوشت: «از هنگام نوشتن خبرنامه قبلی تاکنون، اتفاقات زیادی افتاده است. تشکیلات NA تغییر پرمسئولیتی را بر عهده گرفته است؛ سازمان های خدمات عمومی نواحی شکل گرفته و مسئولیت ناحیه های مربوطه را عهده دار شده اند.

شرکت اعضا در جلسات اداری سازمان خدمات عمومی سن فرناندو ولی بسیار بیشتر شده و آنان بهتر می توانند به نیازهای خاص خود در این ناحیه رسیدگی کنند.

به شما که نقش مسئولانه ای در رشد NA ایفا می کنید، درود می فرستیم. امید ما این است که نواحی دیگر نیز از سرمشق سن فرناندو ولی، سن فرانسیسکو، سن خوزه، و فیلادلفیا پیروی کنند.» در حالی که مخالفتها با این ساختار جدید ادامه داشت، ناحیه سن فرناندو ولی رشد کرد و حضور تقریبا تمام نمایندگان خدماتی گروه ها در جلسات اداری این ناحیه، مایه خرسندی شد. در زمانی نسبتا کوتاه، کمیته های خدماتی سایر ناحیه ها نیز آغاز به کار کردند.

 

 

Visits: 6

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!