هفتمین همایش منطقه ای,باخاسون مکزیک

هفتمین همایش منطقه ای,باخاسون مکزیک


هفتمین همایش منطقه ای باخاسون مکزیک

هفتمین همایش منطقه ای,باخاسون مکزیک

محل برگزاری : سالتیلو ، کواهیلا

۱۲،۱۳،۱۴فوریه  ۲۰۲۱برابر با جمعه ۲۴،۲۵،۲۶ بهمن ماه  1399

هفتمین همایش منطقه ای,باخاسون مکزیک

کمک به تحقق آرمان NA

دست اندرکاران قضایی و بهداشت و درمان، NA را به چشم برنامه ای می بینند که می تواند آنان را در تثبیت بهبودی مراجعان شان کمک کند؛ نگرشی که هر روز عمومیت بیشتری پیدا می کند.

کنفرانس های سالانه ای که ما اخیرا در آنها شرکت داشتیم عبارت بود از: انجمن عفو و آزادی مشروط آمریکا آتلانتا، جورجیا، آمریکا، کانون مرکزی اصلاح و تربیت (نشویل، تنسی، آمریکا)؛ انجمن پزشکی اعتیاد (میامی، فلوریدا، آمریکا؛ کانون زندان های آمریکا (نشویل، تنسی، آمریکا)؛ انجمن ملی مسئولان دادگاه های مواد مخدر (واشنگتن، دیسی، آمریکا)؛ بنیاد توسعه همگانی (کلرادو اسپرینگز، کلرادو، آمریکا)؛ و کانون بازپروری آمریکا (کانزاس سیتی، میسوری، آمریکا). در اغلب این رویدادها، اعضای کمیته های خدماتی محلی اطلاعات لازم را برای ارتباط با دست اندرکاران فراهم کردند و به این ترتیب، به خدمات جهانی NAکمک کردند تا برای این افراد نشست های معارفهترتیب بدهد و اطلاعات مربوط به NA و نشریات انجمن را در اختیار آنان بگذارد.

علاوه بر اینها، ما در سه جلسه مجریان برنامه ریزی ماه بهبودی در واشنگتن دی سی آمریکا شرکت داشتیم، از جمله در مراسم افتتاحیه ماه بهبودی در سپتامبر

هفتمین همایش منطقه ای,باخاسون مکزیک

همکاری در مراسم گوناگون :

ظاهرا یکی از قسمت های بیانیه آرمان ما که شور و شوق خاصی در میان اعضای انجمن ایجاد کرده، بندی است که می گوید: » باشد که روزی، انجمن های NA در جوامع سراسر جهان و خدمات جهانی NA، با همبستگی و اتحادی جانانه، دوش به دوش یکدیگر برای انتقال پیام بهبودی ما تلاش کنند.

در شش ماه اخیر، خدمات جهانی NA برای برگزاری نشست های معارفه در دست کم بیست و یک کنفرانس و مراسم بین المللی و منطقه ای، با کمیته های منطقه ای و فرامنطقه ای همکاری کرده است که برگزار کنندگان بیش تر این کنفرانس ها، مسئولان سیاست گذاری و کارشناسان درمانی و قضایی بوده اند.

محل برگزاری این گردهمایی ها در ده ایالت مختلف آمریکا و هفت کشور از جمله امارات متحده عربی، ترکیه، انگلستان، اسلوونی، سوئد، کلمبیا، و کانادا بوده است. در تمام این تلاش ها، خدمات جهانی NA همکار کمیته های خدماتی محلی بوده با این هدف که: هر معتادی در جهان امکان دریافت پیام ما را در قالب زبان و فرهنگ خود داشته باشد « گزارش ها، عکس ها، و ای میل هایی که پس از این کنفرانس ها به خدمات جهانی NA رسیده است، اغلب نشان دهنده روحیه شوخ و شنگ اعضا در این رویدادها و شور و شوق آنان برای جاری کردن پیام بهبودی در رابطه با مردم است. از شما بابت خدمت مستمر و همت بی پایان بهبودی سپاس گزاریم.

 

Visits: 2

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!