همایش پاک,زیستن,استان گلستان

همایش پاک,زیستن,استان گلستان


درباره انجمن

نمونه نوشته 3,برای سایت,انجمن معتادان

انجمن معتادان گمنام ، نهادی است مردمی، خود جوش و غیر انتفاعی که در سال ۱۹۵۳ میلادی مصادف با سال ۱۳۳۲ هجری شمسی توسط افرادی که خود زمانی در چنگال اعتیاد گرفتار بودند،با هدف کمک و نجات معتادان از اعتیاد بنیان گذاری شد. این انجمن در ۱۳۹ کشور جهان، از جمله کشورهای مسلمان فعال بوده و در هفته ۶۸۰۰۰جلسه با بیش از ۸۰ زبان مختلف برگزار می کند و بیش از ۲میلیون عضو در حال بهبودی دارد.

به دلیل رعایت  اصل گمنامی، هیچ مدرکی از حضور اعضا در انجمن  تهیه نمی شود و در نتیجه تهیه آمار دقیق اعضای در حال بهبودی میسر نیست ، در حال حاضر ، هر روزه جلسات متعددی در اکثر نقاط کشور برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان توانسته اند ، با کمک اصول این انجمن از چنگال بیماری اعتیاد رها شوند . رشد این  جلسات و گروه ها ، تنها شاخص موفقیت در انجمن معتادان گمنام ایران است .

گروه های NA در سراسر جهان با حفظ اتحاد، همکاری و کمک به یکدیگر، سعی در رساندن پیام بهبودی به دیگر معتادان داشته باشند تا تداوم برنامه بهبودی معتادان گمنام به رسمیت شناخته شده و مورد حمایت معنوی قرار گیرد.

تمرکز در معتادان گمنام بر روی مشکل اعتیاد است  نه یک ماده مخدر خاص. عضویت در این انجمن کاملا رایگان بوده ، هیچ شرط و شروطی ندارد و هر معتادی ، بدون در نظر گرفتن نوع ماده مخدر مصرفی ، عقیده، وضع مالی ، سن ، نژاد و جنسیت می تواند به معتادان گمنام بپیوندد و عضو انجمن باشد . هر فرد معتادی که تمایل به قطع مصرف داشته باشد می تواند در جلسات NA شرکت کند.

نمونه نوشته 3,برای سایت,انجمن معتادان

روابط عمومی و برنامه ریزی همایش ها

یک کمیتۀ خدماتی نقطه نظرهای متفاوتی را بستگی به نوع حضار، تعداد نفرات و اهداف یک همایش خواهد داشت. همایش هایی که با هدف آماده سازی و آموزش اعضاء انجمن معتادان گمنام تشکیل می شوند، نیاز به برنامه ریزی ای متفاوت نسبت به آنچه که برای آگاه نمودن اشخاص وسازمانهای حرفه ای تشکیل می شود، خواهند داشت.  به همان ترتیب همایش هایی که برای اعضاء انجمن با هدف جشن گرفتن بهبودی تشکیل می شوند، متفاوت خواهند بود. کلیۀ همایش های انجمن معتادان گمنام، به طور مستقیم و یا غیر مستقیم، موقعیت های مطلوبی را برای بهینه نمودن روابط ما با عامۀ مردم ایجاد می کنند و خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند همایش ها را طوری برنامه ریزی کنند که در طی آن اهداف کلی انجمن، که شامل فراهم نمودن نمونۀ کاری ای معتبر و مثبت برای معتادان می باشد، پیگیری شوند. 

نمونه نوشته 3,برای سایت,انجمن معتادان

درضمن، برداشت جامعه از ما امری است مهم که باید مد نظر قرارگیرد. زمانی که جلسات اولیۀ انجمن معتادان گمنام در مکان های مختلف برگذار می شدند،  ملاقات تعدادی معتاد با یکدیگر، تحت هیچ شرایطی مجاز نبوده و غیر قانونی بود. حتی زمانی که برگزاریِ جلسات ما قانونی است، اجتماع اطراف ،اغلب به جمع شدن یک مشت معتاد دریک محل، با اضطراب برخورد می کند.  یافتن مکان برای برقراری جلسات میسر نخواهد بود مگر اینکه انجمن معتادان گمنام در بین اعضاء جامعه خوش نامی کسب نماید. اگر رفتار ما، به عنوان اعضاء انجمن معتادان گمنام، هنوز مخرب و توام با خود خواهی باشد، ما برای برگزاری علنی جلساتمان مشکل خواهیم داشت.  ما با محترم شمردن، تمیز نگاه داشتن و نگهداری بهینۀ تسهیلاتِ محل برگزاری جلساتمان ازاعتبار و آبروی انجمن معتادان گمنام محافظت می کنیم. ما باید مواظب باشیم تا همسایۀ خوبی برای دیگران بوده و رفتارمان محترمانه باشد.  حتی چیز ساده ای مانند اسمی که گروه برای خود انتخاب می کند، می تواند درچشم انداز کل انجمن معتادان اثر داشته باشد. وارد شدن هرگونه آسیب به خوش نامیِ انجمن معتادان گمنام، منجر به مرگِ بعضی معتادان خواهد شد.

نمونه نوشته 3,برای سایت,انجمن معتادان

نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان رنمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان

نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان

نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان

ر نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان

نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتاداننمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان ر نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان نمونه نوشته 2 برای سایت انجمن معتادان

نمونه نوشته 3,برای سایت,انجمن معتادان

 

Visits: 25

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!