مشارکت رازها با راهنما

مشارکت رازها با راهنما,اعتیاد دوره وحشتناک ناامیدی,سیاه ترین رازها معتاد,راهنما شخص خاص

تمام کاری که ما می خواهیم انجام دهیم، متوقف نمودن درد و رنج و پایان دادن به دوره وحشتناک ناامیدی و پشیمانی ناشی از بیماری مان است.

عمیق ترین و سیاه ترین رازها

داشتن راهنما به اکثر ما کمک می کند که در مورد برنامه NA بیاموزیم و درکی از خود پیدا کنیم که به تنهایی برای مان مشکل است. راهنما کسی است که می توانیم با او عمیق ترین و سیاه ترین رازهای خود را به مشارکت گذاریم، او کسی است که ایده های جدید را با ما به مشارکت می گذارد و زمانی که از او بخواهیم ما را راهنمایی می کند. این برای اکثر ما صدق می کند چه تازه به برنامه آمده باشیم و چه مدت زمانی باشد که پاک باشیم. مهم تر از همه این است راهنما کسی است که می توانیم زمانی که میل به مصرف داریم به او تلفن کنیم.

راهنما شخص خاص

” برای من، راهنما شخص خاص است که می توانم سوالات شخصی ام را از او بپرسم. سوالاتی که ممکن است باعث خجالت می شوند، یا آنهایی که خیلی خصوصی هستند. من می توانم به جلسه بروم و تجربه نیرو و امید از انجمن بگیرم، اما زمانی که به توجه خاص نیاز دارم راهنمای من آن معتاد در حال بهبودی است که از طرف خداوند به آنگونه که او را درک می کنیم برای من فرستاده شده است.”

کار کردن با راهنما

راهنما می تواند ما را با سایر اعضا که پاکی بیشتری دارند یا تجربیاتی مشابه ما در زندگی داشته اند آشنا کند. کار کردن با راهنما به ما کمک می کند که نکات مختلف برنامه را که ممکن است باعث گیج شدن ما شود بهتر درک کنیم. مسائلی مانند اینکه چه چیزهایی را میتوانیم در جلسات مشارکت کنیم و چه چیزهایی را بهتر است که تک به تک و با راهنمای خود مطرح کنیم، چه زمانی آماده ایم که یک سری تعهدات را بپذیریم و غیره

مشارکت رازها با راهنما,اعتیاد دوره وحشتناک ناامیدی,سیاه ترین رازها معتاد,راهنما شخص خاص

(کتاب راهنما و رهجو)

Visits: 44

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!