مبارزه برای زندگی,سرمشق بهبودی,دوستان بهبودی,وسیله بهبودی

مبارزه برای زندگی,سرمشق بهبودی,دوستان بهبودی,وسیله بهبودی


مبارزه برای زندگی

مبارزه برای زندگی,سرمشق بهبودی,دوستان بهبودی,وسیله بهبودی

من از ۱۹۹۹ عضو NA هستم و بیش از یک سال است که راه NA را دریافت می کنم. من زنده بودنم را از همه نظر مدیون این انجمن شگفت انگیز هستم، چون علاوه بر معتاد بودن، اچ آی وی مثبت هم هستم. انگار اینها کم بود که مدتی بعد معلوم شد هپاتیت سی هم دارم.

این برنامه نه تنها زندگی را به من برگردانده، بلکه نوعی تعادل عاطفی در من به وجود آورده تا با سختی ها و پیش داوری های شدیدی که در مورد چنین بیماری هایی وجود دارد، روبه رو شوم.

اگر این برنامه نبود، بی تردید توان روبه رو شدن با این دشواری ها را نداشتم. اما این جا، در این انجمن شگفت انگیز، یاد گرفته ام چه طور زندگی کنم و چه طور برای زندگی ام مبارزه کنم. خیلی حیف است که آدم این برنامه را فقط برای قطع مصرف به کار ببندد. این برنامه زندگی مرا به کلی متحول کرد.

من سی ونه ساله ام و نوزده سال است که اچ آی وی مثبت هستم. من معتقدم که این اصول معنوی بزرگترین کشف عالم است. ده سال پیش، دکترها گفتند که من مردنی هستم. سیستم دفاعی بدن من بسیار ضعیف شده بود و بیماری ایدز هم بسیار شدت گرفته بود. مصرف من مدام بدتر می شد و در آن زمان داروی مؤثری برای ایدز وجود نداشت.

بعد برنامه NA را شناختم و روش زندگی ام را بر اساس این برنامه به کلی تغییر دادم. یاد گرفتم که زندگی یعنی در لحظه زیستن. من اصل فقط برای امروز» را نه تنها در مورد بهبودی، بلکه در کل زندگی ام به کار بستم، و در نتیجه تعادلی عاطفی به دست آوردم که هرگز در عمرم آن را تجربه نکرده بودم.

من امروز زندگی پرباری دارم و می توانم بر موانعی غلبه کنم که قبلا چاره ناپذیر می نمود. این برنامه واقعا در زندگی من معجزه کرده است. دوستان بهبودی بابت آنچه از سر گذراندهام به من احترام می گذارند و مرا مایه امید خود می دانند. مبارزه برای زندگی,سرمشق بهبودی,دوستان بهبودی,وسیله بهبودی

در عوض، من هم این دوستان را به چشم سرمشق بهبودی نگاه می کنم. من معتقدم هیچ چیز تصادفی نیست و نیروی برتر هدفی برای زندگی من معین کرده است. یکی از این هدف ها این است که برای عزیزانم، برادرانم، معتادان دیگر، و کسانی که مثل من اچ آی وی مثبت هستند خدمت گزاری نمونه باشم.

من میدانم که قلب برنامه ما کمک یک معتاد به معتادی دیگر است. انتشار این نامه بسیار مرا خوشحال خواهد کرد چون به عقیده من، همدلی بدون شک بهترین وسیله بهبودی است.

از عهده من خارج است که بگویم چه قدر شاکرم، چون تمام وجود من سرشار از احساس شکر گزاری است. مبارزه برای زندگی,سرمشق بهبودی,دوستان بهبودی,وسیله بهبودی

مبارزه برای زندگی

منبع : مجله راه NA

Visits: 10

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!