قدم نهم در کل

قدم نهم در کل,خلاف کاری های معتاد,جرم اعتیاد,اقرار به اشتباهات معتاد,اولین تزریق معتاد

این نامه را خطاب به کلیه اعضای فعلی و گذشته و آینده انجمن معتادان گمنام می نویسم، اسم من ران آی است و یک معتاد هستم، از سال ۱۹۸۱ تا به حال عضو Na بوده ام، افتخار این را داشته ام که از ۲۲ سال پیش تا الان پاک باشم .

با وجود اینکه اکثر شما مرا شخصا نمی شناسید، می خواهم از کل NA به خاطر خسارتی که زده ام جبران خسارت کنم ، من در طول تمام دوران زندگی فرزند مسئله داری بوده و سالهای زیادی را در دوران نوجوانی در زندان به سر برده ام .

در حقیقت اولین تزریق مواد را در سال ۱۹۷۱ یعنی ۴۱ سال پیش در زندان پاتریک در ویکتوریا انجام دادم ، در سال ۱۹۸۱ پاک شدم، اما به خاطر نداشتن تمایل به کنار گذاشتن ایده های قدیمی طی ۵ سال ۳ دفعه لغزش کردم .

با شرم و بدون هیچ نوع فروتنی اقرار می کنم که از نظر جسمی پاک بودم، اما بیماری اعتیادم فعال شده و نواقصی مانند خودخواهی و طمع، در من اوج گرفته بود، روابطم را با خلاف کاران و دنیای که در آن بزرگ شده بودم ادامه دادم، اما باید بگویم که هیچ وقت از اعضای انجمن برای کارهای خلاف استفاده نکردم .

اکثر خلاف کاری های من دور از چشم خانواده و اعضای معتادان گمنام انجام می شد ، البته در گذشته قادر به اداره کارهای موفق و صادقانه نیز شده و ثروت زیادی هم به دست آوردم ، اما انگار که هنوز به ارتکاب جرم اعتیاد داشتم .

اکنون هم به جرم برنامه ریزی برای وارد کردن کوکائین به استرالیا باید برای ۱۸ سال دیگر در زندان باقی بمانم، به همین خاطر از کلیه اعضای انجمن معتادان گمنام در سراسر دنیا عذر خواهی می کنم، از کسی تقاضای بخشش نکرده و انتظار ندارم دیگران از من خوششان بیاید ، این کار را می کنم چون احساس می کنم برنامه جان مرا نجات داد و به من قدرت آن را داد که به اشتباهاتم اقرار کرده و تقاضای کمک کنم ، یک جبران خسارت بدهکارم (نوشته ران آی) .

قدم نهم در کل,خلاف کاری های معتاد,جرم اعتیاد,اقرار به اشتباهات معتاد,اولین تزریق معتاد

منبع : مجله na today استرالیا

 

Visits: 9

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!