قابلیت دسترسی,برای آنهایی که,نیازهای مضاعف,پیام جلسه

قابلیت دسترسی,برای آنهایی که,نیازهای مضاعف,پیام جلسه


قابلیت دسترسی برای آنهایی که نیازهای مضاعف دارند

قابلیت دسترسی,برای آنهایی که,نیازهای مضاعف,پیام جلسه

چه نیازهای مضاعفی مدنظر است

بسیاری از ما می توانیم از فهرست راهنمای جلسات جلسه ای بیابیم، به آنجا برویم، بنشینیم و بی هیچ فکر دیگری به پیام بهبودی گوش فرا دهیم. اما هستند کسانی که انجام همین اعمال هم برایشان ممکن نیست آنهایی که برای استفاده از موهبتی که ما از آن بهره مندیم نیاز به کمکهای مضاعف دارند. به عبارت دیگر آنها معتادانی هستند که به دلایل متعدد نیازهای مضاعف دارند .

سنت پنجم میگوید که هدف اصلی ما رساندن پیام به معتادی است که هنوز در عذاب است. اما برای این کار تنها مشارکت کردن درباره بهبودی مان کافی نیست. ما نیاز داریم بدانیم که در چه هنگام فضای جلسه ما دیگر به سادگی قابل دسترسی نیست و همه نمی توانند وارد آن شوند و پیام جلسه ما به راحتی به افرادی که نیازمند آن هستند نمی رسد. یکی از دلایل شاید این باشد که ما مکان مناسبی برای برگزاری جلسه انتخاب نکرده باشیم.. وقتی چنین مشکلی پیش بیاید ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا موانعی که جستجوی بهبودی را برای معتادان دشوار می کنند از میان برداریم.

قابلیت دسترسی,برای آنهایی که,نیازهای مضاعف,پیام جلسه

این جزوه تهیه گردیده تا درباره چگونگی انجام دادن این وظیفه، اطلاعاتی به اعضاء انجمن بدهد. ما میتوانیم در ساختار خدمانی خود یا حتی در سطح گروه، کارهای . بسیاری برای کمک به معتادانی که نیازهای مضاعف دارند و در جستجوی بهبودی هستند انجام دهیم. برای مثال کمیته زندانها و بیمارستان ها می تواند قابلیت دسترسی جلساتش را مورد بررسی قرار دهد. کمیته اطلاع رسانی می تواند در رابطه با قابلیت دسترسی مکانهایی که نامشان در آدرس جلسات آمده به روز باشد و هرجا که لازم بود اطلاعاتی را برای سازمانها و نهادها فراهم کند کمیته نشریات می تواند شورای منطقه ما را از نیازها قابلیتها و محدودیت های معتادانی که نیازهای مضاعف دارند اگاه سازد.

 

Visits: 53

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!