عشق منحصر به فرد

عشق منحصر به فرد,دردهای جسمانی معتاد,تنهایی دوران مصرف,آغوش گرم معتاد

هنوز در تب و تاب دردهای جسمانی از قطع مصرف بودم که هاله ای از عشق اعضای معتادان گمنام مرا احاطه کرد ، برای اولین بار در طول تمام زندگی ام کسانی مرا در آغوش گرفتند که ، تمام وجودم پر از آرامش شد، بعد از ورود به برنامه ، در همان بدو ورود پای من به دنیای از محبت باز شد که دوست دارم اسم آن را عشق منحصر به فرد بگذارم ، هرگز احساس تنهایی نکردم ، گویا کوله باری از تنهایی های زمان مصرف و اعتیاد فعال را بر زمین گذاشته بودم و احساس سبک بال بودن را ، برای اولین بار در زندگی تجربه کردم .

سختی ها و تنهایی دوران مصرف اینقدر برایم دردناک بود که با اولین برخوردم با دوستان بهبودی و محبت آنها نسبت به من ، عشق بلاعوض را از اعماق وجودم تجربه کردم ،که برایم بیگانه بود .

برای اولین بار در زندگی افرادی در زندگی من حضور پیدا کردند که هدف شان فقط و فقط کمک بدون چشم داشت به من بود ، کمک یک معتاد به معتاد دیگر ، عشقی که از اعضای قبل از خودشان در معتادان گمنام دریافت کرده بودند ، حالا نثار من می کردند. عشق منحصر به فرد,دردهای جسمانی معتاد,تنهایی دوران مصرف,آغوش گرم معتاد

روزها و هفته ها می گذشت عشق منحصر به فرد معتادان گمنام ، تمامی نداشت ، اعضای جدید می آمدند و همچنان عشق ورزیدن به هم در NA ادامه داشت .

قبل از پیوستن من به معتادان گمنام ، بواسطه نوع مواد مصرفی ام که مواد بسیار خطرناکی بود ، فکر می کردم ،آنها با من ارتباط برقرار نخواهند کرد و نمی توانم ، مثل آنها عضو معتادان گمنام شوم ، حال و روز آشفته ، چهره تخریب شده  و یا لباس های ژولیده ام ، باورم را نسبت به پذیرش من سست کرده بود .

با اولین حضورم در یک جلسه معتادان گمنام با آن حال و روز ، وقتی خوش آمدگوی جلسه مرا  عاشقانه در آغوش پر از محبت اش گرفت و به سر و وضع داغان من اهمیت نداد ، احساس کردم ، برادری مهربان که سالیان سال بدنبالش بودم ، را یافته ام ، چه حسی بود ، حسی که وصف اش بسیار مشکل است .

از معتادان گمنام سپاسگزارم و امروز خدا را شکر می کنم به خاطر این همه لطف و موهبتی که نسبت به من ارزانی داشته است و مرا تبدیل به عضو قابل قبول و مسئولیت پذیر جامعه کرده است، در زمان اعتیاد فعال من ، هیچ کس مرا باور نمی کرد ، دوستان نزدیک من ، به محض اینکه مرا می دیدند فرار می کردند.

امروز در معتادان گمنام عشق دادن را یاد گرفته ام ، در طول 17 سال پاکی و پرهیز کامل از مصرف مواد مخدر ، به هر شکلی ، سعی کرده ام ، این عشق را به سایر همدردانم هدیه کنم .

از طریق رهجو گرفتن ، سرویس دادن به تازه واردین ، مرور قدم ها با اعضایی که به تجربه من نیاز داشته اند ، خدمت کردن در معتادان گمنام ، حمایت از سبد سنت هفت و ….

امروز باور من این است که هر معتادی می تواند زندگی پاک و توام با آرامش را تجربه کرده و فرصتی جدید برای زندگی پیدا کند ، آغوش گرم معتادان گمنام برای هر کسی که تمایل به قطع مصرف مواد مخدر را داشته باشد ، همیشه باز است .

امروز احساس آرامش در زندگی ام را مدیون عشق منحصر به فردی هستم که از اعضای معتادان گمنام دریافت نموده ام و تنها آرزوی من این است که این عشق را به معتادانی که هنوز در عذاب هستند اهدا کنم .

عشق منحصر به فرد,دردهای جسمانی معتاد,تنهایی دوران مصرف,آغوش گرم معتاد

نویسنده : (Matthew)

عشق منحصر به فرد,دردهای جسمانی معتاد,تنهایی دوران مصرف,آغوش گرم معتاد

منبع : مجله الکترونیک NA TODAY

 

Visits: 23

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!