سی و هفتمین,همایش ایتالیا,کتاب بزرگ NA,ندای NA,حوزه های NA

سی و هفتمین,همایش ایتالیا,کتاب بزرگ NA,ندای NA,حوزه های NA


سی و هفتمین همایش ایتالیا

سی و هفتمین,همایش ایتالیا,کتاب بزرگ NA,ندای NA,حوزه های NA

سی و هفتمین همایش ایتالیا

 

۱.۲.۳.ماه می ۲۰۲۰

برابر : باجمعه۱۲اردیبهشت ۱۳.۱۴اردیبهشت ۱۳۹۹

سی و هفتمین,همایش ایتالیا,کتاب بزرگ NA,ندای NA,حوزه های NA

آرشیو :

 

هفتمین همایش جهانی و (تقریبا) دومین مجمع خدمات جهانی

در همان حال که رشد انجمن ادامه داشت، هفتمین همایش جهانی در سن فرانسیسکو برگزار شد. مجمع خدمات با هم قرار بود مثل سال گذشته روز شنبه برگزار شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد حاضران – یا به تعبیر بعضی از اعضا، به دلیل به حد نصاب نرسیدن میزان اهمیت دادن به تشکیل نشد.

از عجایب این همایش، انتخاب محل برگزاری همایش سال بعد بود. تا آن زمان، همایش یا در کالیفرنیای شمالی برگزار شده بود یا در کالیفرنیای جنوبی، و کسی فکر نکرده بود که گزینه ای بیرون از این ایالت را هم می شود در نظر گرفت.

اما در آن سال، دو پیشنهاد رقیب وجود داشت که هر دو از کالیفرنیای جنوبی بودند، و هر دو پیشنهاد هم هواداران سفت و سختی داشت. بعد از رأی گیری، کاشف به عمل آمد که آرا مساوی است، و ناچار شدند دوباره رأی گیری کنند.

قبل از شروع رأی گیری مجدد، دو نفر از اعضا که از هوستن تکزاس آمده بودند پیشنهاد کردند همایش بعدی در شهر آنها برگزار شود. هواداران هر دو پیشنهاد قبلی تصمیم گرفتند به این پیشنهاد جدید رأی بدهند تا مطمئن شوند که رقیبشان رأی نمی آورد و همایش بعدی در تکزاس برگزار خواهد شد.

سی و هفتمین,همایش ایتالیا,کتاب بزرگ NA,ندای NA,حوزه های NA

سی و هفتمین همایش ایتالیا

 

«کتاب بزرگ NA»

 

از موضوع های جالب دیگر در همایش سن فرانسیسکو، پیدا شدن سر و کله مرد جوانی بود از جورجیا به نام بو اس’،  که می خواست با کسانی که مشغول نوشتن «کتاب بزرگ NA» هستند ملاقات کند.

چنان که خود بو  بعدها  گفت  هر کسی او را به نفر بعدی حواله داده بود تا بالاخره به جیمی معرفی اش کرده بودند، که او هم به نوبه خود بو را به سراغ گرگ فرستاده بود.

بو پس از چهار روز که بیشترش با گرگ و جیمی گذشت، با مأموریتی کالیفرنیای جنوبی را ترک کرد او فهمیده بود که همه چنین کتابی را می خواهند، ولی همه هم انتظار دارند دیگری دست به کار  شود. بو که از مبارزان کهنه کار بود، می دانست جلب حمایت دیگران در انجام طرح مؤثر خواهد بود و درشش ماه بعدی در جلسات یا در تنفس ها و موقع قهوه خوردن، یا هر جای دیگری که می شد، از این طرح صحبت کرد؛ و چیزی نگذشته بود که در ناحیه خودش، آتلانتای جورجيا، هواداران پروپا قرصی پیدا کرد بر اثرکم بودن تعداد شرکت کنندگان در مجمع خدمات جهانی، و با توجه به این که همایش سال بعد قرار بود در  هوستن برگزار شود، تصمیم بر این شد که مجمع خدمات جهانی بعدی در آوریل 1978 تشکیل شود  •

جیمی و لین ا  که از شمال  ایالت نیویورک به غرب آمده بود، چاپ جدیدی از ندای NA منتشر کردند که در آن اعلام  شد مجمع در آوریل برگزار خواهد شد.

در اوایل ۱۹۷۸، انستیتوی ملی اعتیاد به مواد مخدر (NIDA)، به نشانه به رسمیت شناختن معتادان گمنام از انجمن دعوت کرد تا کسی را به کنفرانسی تحقیقاتی درباره برنامه های خودیاری و درمان سرپایی بفرستد.

گرگ راهی کنفرانس شد، و سر راه از بعضی از حوزه های NA در شرق آمریکا دیدار کرد. به نوعی از نتایج این سفر بود که بعضی از این حوزه ها تصمیم گرفتند نماینده ای برای شرکت در مجمع آوریل بفرستند.

 

Visits: 15

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!