سومین همایش معتادان گمنام NA اوکراین

سومین همایش,معتادان گمنام NA اوکراین,سالگرد تأسیس انجمن


سومین همایش معتادان گمنام NA اوکراین

سومین همایش,معتادان گمنام NA اوکراین,سالگرد تأسیس انجمن

لووف ۲۰۲۰
پیش ثبت نام:۳۸۰۹۶۱۹۸۳۱۴۲+پل(pouL)
UCNA.NA-UA.0RG

آرشیو:

دومین همایش جهانی

در این میان، تدارک برای دومین همایش جهانی نیز که قرار بود این بار در لیجن هال در شمال هالیوود برگزار شود، در حال انجام بود. با آن که همایش درست طبق زمان بندی برگزار شد، کمتر از ۱۵۰ نفر هزینه ثبت نام در آن را پرداختند. سومین همایش,معتادان گمنام NA اوکراین,سالگرد تأسیس انجمن

همایش این بار هم در کار افزودن به موجودی شکست خورد و امنا باید فکری به حال دفتر و هزینه هایش می کردند. در ۱۹۷۳، مشکلات مالی دیگری هم برای NA ظهور کرد: به دلیل پرونده ای که سال قبل تشکیل شده بود، کم کم توجه اداره درآمدهای مالیاتی به NA جلب شد.

پس از آن که به این موضوع رسیدگی، اما تصمیم گرفتند مراسمی در بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس انجمن برپا کنند، و قرار شد همایش بعدی در کالیفرنیای شمالی برگزار شود.

در این اثنا، اعضای انجمن کالیفرنیای شمالی کتابچه ای برای بررسی به امنا ارائه داده بود. کمیته ای حدود یک سال مشغول بررسی این کتابچه بود، ولی امنا آن را رد کردند بر این اساس که معتقد بودند به شکل گسترده ای از یکی از نشریات AA رونویسی شده است.سومین همایش,معتادان گمنام NA اوکراین,سالگرد تأسیس انجمن

هر چند این قضیه، بیش از پیش به تقاضای مطلب برای تنظیم کتاب جدید دامن زد. از هنگام درخواست اولیه در ۱۹۷۰ تا آن زمان، مطالب زیادی نرسیده بود؛ اما جیمی تعدادی از تجربه های فردی و نظرهای مکتوب اطرافیان خودش را جمع کرد و بر توده اندیشه ها و برداشت هایی که گرد آورده بود افزود.

با وجود تمام این مشکلات که هر از گاهی سر بر می آورد و کم و بیش با موفقیت حل می شد، انجمن همچنان در حال رشد بود. هنگام برگزاری ضیافت شام بیستمین سالگرد تأسیس در آگست، بیست و دو جلسه در کالیفرنیای جنوبی، سیزده جلسه در کالیفرنیای شمالی، و بیست جلسه دیگر بیرون از کالیفرنیا تشکیل می شد، به علاوه چند جلسه در کشورهای دیگر.

در پاییز ۱۹۷۳، جای دفتر باز هم تغییر کرد، و این بار به شماره ۱۲۴۶ در خیابان های لند، نزدیک سان ست بلوار، در هالیوود، منتقل شد.

این جا کوچک تر و اجاره اش کمتر بود، و قرار شد به جای جولی که همان تابستان از دفتر رفته بود، یک کارمند دفتری استخدام شود. در این اثنا، همین طور که انجمن رشد می کرد، دوستی جیمی و گرگ هم عمیق تر می شد.سومین همایش,معتادان گمنام NA اوکراین,سالگرد تأسیس انجمن

این دو اغلب درباره نیاز به ساختاری خدماتی صحبت می کردند که بتواند تقاضاهای این انجمن در حال تحول را برآورده کند. در آن زمان، جمع کردن همه نمایندگان خدماتی گروه ها برای تشکیل جلسه مدام سخت تر می شد. شاید از آن هم مهم تر، برای گروه های مثلا سن فرناندو ولی سخت بود در برآوردن نیازهای گروهی در لانگ بیچ، تقریبأ ۶۵ کیلومتر آن طرف تر، کمک مفیدی بکنند.

در پرتو شرح و بسط مسائلی از این دست، گرگ طرح یک سطح جدید خدماتی را تدوین کرد که بعدها به کمیته خدماتی ناحیه موسوم شد، و آن را برای بررسی به گروه های NA در سن فرناندو ولی ارائه کرد.

 

Visits: 13

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!