سایت جدید

سایت جدید


سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران

سایت جدید,خطوط تلفنی,آدرس جلسات ایران

خطوط تلفنی

ممکن است که یک تماس با خط تلفنی NA اولین تعامل یک فرد با معتادان گمنام باشد. این گونه تماسها حیاتی بوده و تفاوت عمده ای را در راهیابی یا عدم راهیابی یک معتاد به جلسات NA ایجاد می کنند. لازم  است که نحوۀ  پاسخ گویی به یک تماس تلفنی، به گونه ای باشد که اهمیت ما به شخص تماس گیرنده را برای وی تداعی کند. ما می توانیم داوطلبان را به استفاده از تمام تجارب شخصی و همه آگاهی های روابط عمومی خود در راستای انجام این فرصت مهم خدماتی، تشویق کنیم.

 

www.phone.na-iran.org

درباره سایت خطوط تلفنی :

سایت جدید,خطوط تلفنی,آدرس جلسات ایران

در همین راستا تیم  کمیته وب سایت شورای منطقه ایران ، بعد از بررسی و ارائه طرح اولیه سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران و رای شورای منطقه ، اقدام به راه اندازی سایتی بسیار کاربردی به جهت سهولت دسترسی اعضای عزیز انجمن معتادان گمنام به آدرس جلسات نمود .

 

 

ویژگی های سایت خطوط تلفنی :

سایت جدید,خطوط تلفنی,آدرس جلسات ایران

سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران مورخ : 98/08/17 راه اندازی و در دسترس همگان قرار گرفت . این سایت شامل کلیه خطوط تلفنی سطوح خدماتی آدرس جلسات ایران اعم از منطقه ، نواحی ، کمیته های شهری با ذکر محدوده های خدماتی شامل شهرهای هر ساختار با خط ماندگار آنها می باشد .

 

قابلیت سرچ در سایت جدید :

سایت جدید,خطوط تلفنی,آدرس جلسات ایران

مراجعه کنندگان به سایت خطوط تلفنی علاوه بر مشاهده نام شهرها و کمیته شهری های مربوطه از طریق قسمت جستجو در قسمت بالای سایت می توانند به راحتی به تلفن خدماتی شهر و یا محدوده خدماتی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند .

از ویژگی های دیگر این سایت ، قابل مشاهده بودن کلیه خطوط تلفنی موجود در سایت برای کلیه بازدیدکننده های سایت می باشد و نیاز به ثبت نام در سایت نمی  باشد .

ویژگی های دیگر سایت شماره های ماندگار در سایت راهنمای خطوط تلفنی و از بکار بردن محدوده های جغرافیایی به همراه نام ناحیه، می باشد ؛ بطور مثال ، به جای فهرست کردن خط تلفن  فقط به عنوان ناحیه  NA، از نام شهر یا شهرستان استفاده شده است . ما می خواهیم آنهایی که بیرون از NA هستند قادر به یافتن شماره تلفن های NA در اجتماع خود باشند. نام های نواحی ، کمیته های شهری به تنهایی همیشه نمی توانند برای کسانی که خارج از برنامه هستند ، موقعیت جغرافیایی جلسات ما را تداعی کند.

 

شعار ما در کمیته آدرس جلسات این است که دسترسی یک معتاد به جلسه را سریعتر از دسترسی به مواد مخدر نماییم .

آدرس سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران :

برای اطلاع رسانی لینک سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران به سایر اعضاء انجمن کوشا باشیم.

www.phone.na-iran.org

 

 

 

Visits: 57

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!