ساختار خدماتی ما,نیاز به جلسات NA,تلاش برای رساندن پیام NA

ساختار خدماتی ما,نیاز به جلسات NA,تلاش برای رساندن پیام NA


ساختار خدماتی ما

ساختار خدماتی ما,نیاز به جلسات NA,تلاش برای رساندن پیام NA

در سال ۲۰۰۴ : ما موضوع زیر بنای خدماتی را پیشنهاد دادیم ، زیرا به طور مداوم نقطه نظراتی را از اعضا ، گروه ها و نواحی و مناطق در مورد مشکلات آن ها در ارائه خدمت به اجتماعات محلی شان ، می شنيديم.

به نظر می رسید که این مشکلات ناشی از عملکرد کمیته ها در ساختار خدماتی ای است که الزاما در آن مواردی مثل ارتباط و همکاری راحت ، در نظر گرفته نمی شود. ما از اعضا خواستیم که ابتدا بر آنچه که در ساختار خدماتی در جلسات محلی و در ارتباط با تک تک اعضا ، کار می کند ، دقت کنند . راه کارهای بدست آمد و مشخص کردند که ساختار های خدماتی باید به شیوه ای موثرتر و با حس همکاری بیشتری : عمل کنند.

به طور مثال ، اهداف یک کمیته خدماتی منطقه ای ، به عنوان مشکل مطرح نشدند، مشکلاتی که به نظر می رسید تلاش های خدمات محلی را تحت شعاع قرار داده اند ، کمیته های فرعی ای بودند که باعث دو چندان شدن فعالیت های خدماتی می شدند ( مثلا سه نفر مختلف که با یکدیگر صحبت نکرده اند ، به یک تلفن از دبیرستان محلی ، پاسخ می دهند) یا اعضایی که داوطلب خدمت شده و بعد از این که هیچ حمایت یا آموزشی دریافت نمی کنند ، آنقدر دلسرد و خسته می شوند که تعهدات خود را ترک می کنند.

گام بعدی در این گفتگوها ، با درخواست از اعضا برای بررسی سیستم های موجود رساندن پیام NA ، برداشته شد. ما از اعضا خواستیم تا در مورد این که آیا ساختار خدماتی موجود در اجتماع محلی NA آن ها ، بهترین شکل رساندن پیام را ارائه می کند ، و نیز به این که چگونه ساختار کنونی می تواند ، در رساندن پیام : موثرتر عمل کند ، فکر کنند، دوباره ، این نکته مشخص شد که مشکل ما ، روشن کردن هدف تلاش های خدماتی مان نیست ، بلکه چگونگی رسیدن به آن هدف است، اعضا ، این موضوع را با بیان نیاز به جلسات خدماتی جذاب تر ، جلسات قوی تر ، استفاده از ابتکار ، ارتباط قوی تر ، روشن بینی و دانش سنت ها و مفاهیم، مطرح کردند .

اکثر ما در انجمن معتادان گمنام ، در مورد رساندن پیام NA به معتادان در حال عذاب ، حساس و پرشور هستیم. چیزی که به نظر می رسد ، ما به آن نیاز داریم، چگونگی تمرکز بر این اشتیاق است ، به گونه ای که تلاش های خدماتی ما ، بتواند موثرتر ، خلاق تر و جذاب تر ، باشد.

این جایی است که عنوان موضوعی سیستم خدماتی ما ، از آن نشات می گیرد. نیاز به يک ” گفتگوی کل نگرانه ” در مورد چگونگی ارتباط سطوح مختلف خدماتی (جلسات، نواحی ، مناطق و مجموعه ای از چند منطقه با یکدیگر) ، راه هایی که کمیته های فرعی به وسیله آن ها در یک منطقه عمل می کنند و چگونگی ارتباط و همکاری مناطق همسایه ، ضروری به نظر رسید.

ابزار برنامه ریزی منطقه ای که به همراه راهنمای روابط عمومی ارائه شد ، روشی است که خدمات جهانی به منظور اینکه به مناطق برای در نظر گرفتن این نیاز و با هدف برنامه ریزی موثرتر و همکاری بین خدمات ،طراحی کرده است. با این حال ، این ابزار ، نمی تواند مفید واقع شود ، مگر این که گفتگوهای محلی در مورد این که ما چگونه می توانیم برای رساندن پیام NA بهتر با هم کار کنیم ، صورت گیرد .

ساختار خدماتی ما,نیاز به جلسات NA,تلاش برای رساندن پیام NA

سيستم را مشخص کنید :

سوالات مورد بحث برای این عنوان موضوعي ، بر روی نیاز به نگاهی عمیق تر و كل نگرانه تر بر سیستم خدماتی مان تمرکز دارند . گفتگویی که ما در مورد زیربنای خدماتی مان داشتیم به ما کمک کرد تا بعضی از مشكلات نظام مندی که ما به هنگام ارائه یک خدمت با آن مواجه می شویم را مشخص کنیم.

ما در نتیجه گفتگوهای قبلی مان می دانیم که مشکل ، هدف تلاش های خدماتی محلی نیست ، زیرا اصلی ترین هدف همه ما در کمیته های خدماتی محلی مان ، تلاش برای رساندن پیام NA است. با این حال به چگونگی رسیدن ما به این هدف، کماکان همراه با کشمکش است.

این عنوان موضوعی ، فرصتی به ما می دهد تا صدای شما را درباره این که ، خدمات مالی چگونه می تواند از تلاش های شما برای رساندن پیام NA و حمایت کند را بشنویم ، همچنین این سوالات فرصتی به شما می دهد، تا بر روی نحوه همکاری همه ما با هم در جهت تقویت روش های ارائه خدمت ، تمرکز کنید.

ساختار خدماتی ما,نیاز به جلسات NA,تلاش برای رساندن پیام NA

منبع : مجله راه NA

 

Visits: 51

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!