زندان تیمارستان مرگ

زندان تیمارستان مرگ,جنبه های زندگی معتاد,فرار از نا امیدی,مواد مخدر و زندگی,محکوم به حبس اعتیاد

هر چیزی را که می گفتم هرگز انجام نمی دهم، معمولاً انجام میدادم من دروغ میگفتم کلک میزنم و دزدی می کردم تقریباً به طور مرتب دستگیر می‌شدم و در نهایت هم محکوم به حبس ابد شدم. مصرف ما می تواند در هر سنی شروع شده باشد. پیشرفت در مصرف برای ما به زندان تیمارستان و یا مرگ منتهی می شود. وقتی دقیق تر شدیم متوجه شدیم اعتیاد با زندگی ما چه کرده بود.

جنبه های زندگی معتاد

مصرف ما توهم احترام به خود و دیگران را در ما به وجود می آورد. ما به احساس شهامت خویشتن پذیری و ارزش قائل بودن برای خود که توسط مواد به ما داده می‌شد وابسته بودیم، اما طولی نمی کشید تا متوجه شویم که ما به همان اندازه قبل از مصرف احساس تهی بودن می کنیم. به همان شکل که تمام ابعاد زندگی خودمان تحت تاثیر اعتیاد بود. ما در NA می دانیم  بیماری اعتیاد بر روی تمام جنبه های زندگی یک فرد اثر می گذارد. پذیرفتن اینکه مصرف باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شده است آغاز بهبودی است.

فرار از نا امیدی

از همان آغاز بسیاری از ما در حال فرار بودیم. بعضی از ما سوء استفاده های جسمی و روانی سختی را پشت سر گذاشته بودیم. بعضی دیگر در شرایط خشونت بار و بی رحمانه ای که به نظر می رسید هیچگاه تمام نمی شود زندگی کرده بود. ما نمی توانستیم از عهده احساس یأس و بدبختی بر بیاییم. ما سعی کردیم از ناامیدی که در زندگیمان احساس می کردیم فرار کنیم. ما فرار کردیم که آسایش را پیدا کنیم و فکر کردیم که آنرا در مواد مخدر و زندگی همراه با مصرف یافته‌ایم.

زندان تیمارستان مرگ,جنبه های زندگی معتاد,فرار از نا امیدی,مواد مخدر و زندگی,محکوم به حبس اعتیاد

( کتاب آن سوی دیوارها )

Visits: 67

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!