رهایی از نواقص خود,فقط برای امروز 30 آبان,معتادان انجمن,کنترل اعتیاد

رهایی از نواقص خود (فقط برای امروز 30 آبان)


رهایی از نواقص خود (فقط برای امروز 30 آبان)

رهایی از نواقص خود,فقط برای امروز 30 آبان,معتادان انجمن,کنترل اعتیاد

اگر نواقص شخصیتی به سلامت و خوشبختی ما کمک می کرد، به این وضعیت نومیدی دچار نمی شدیم.

کتاب پایه

***

شروع قدم های ششم و هفتم همواره آسان نیست. شاید احساس کنیم آنقدر مشکل داریم که انگار کاملاً ناقص هستیم. شاید احساس کنیم که انگار زیر تخته سنگی پنهان شده ایم. تحت هیچ شرایط مایل نیستیم معتادان انجمن از نواقص ما مطلع شوند.

احتمالاً دورانی را تجربه خواهیم کرد که در آن همه حرف ها و اعمال خود را بررسی می کنیم تا نواقص شخصیتی خود را شناسایی کنیم و از پنهان کردن آنها اطمینان حاصل کنیم.

شاید به روز خاصی در گذشته بنگریم و از اینکه آنچه بدان مطمئن هستیم، شرم آورترین چیزی است که تا به حال گفته ایم، یکه بخوریم. عزم خود را جزم می کنیم تا به هر قیمتی از این خصوصیت های وحشتناک رهایی پیدا کنیم.

اما هیچ جایی در قدمهای ششم یا هفتم بیان نمی شود که ما قادر به کنترل نواقص شخصیتی خود هستیم. در حقیقت، هر چه بیشتر به آنها توجه می کنیم، این نواقص در زندگی ما ثابت تر و پایدارتر می شوند.

تشخیص اینکه همان طور که نمی توانیم اعتیاد خود را کنترل کنیم، قادر به کنترل نواقص خود نیز نیستیم، مستلزم فروتنی است. نمی توانیم نواقص خود را برطرف کنیم؛ تنها می توانیم از خداوندی مهربان درخواست کنیم آنها را برطرف نماید.

رهایی از چیزی دردناک می تواند به اندازه رهایی از چیزی خوشایند دشوار باشد. اما بگذارید با آن روبرو شویم، پافشاری مانع بسیار بزرگی است. وقتی واقعاً درباره چیزی که بدان پافشاری می کنیم، فکر می کنیم، تلاش ما صرفاً ارزشمند نیست. زمان آن فرا رسیده که از نواقص شخصیتی خود رها شویم و از خداوند بخواهیم آنها را برطرف نماید.

***

رهایی از نواقص خود,فقط برای امروز 30 آبان,معتادان انجمن,کنترل اعتیاد

فقط برای امروز: آماده برطرف شدن نواقص خود هستم. از قید و بند رها می شوم و به نیرویی برتر و مهربان اجازه می دهم از من مراقبت نماید.

Visits: 352

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!