دفتر خدمات جهاني - شعبه ایران

دفتر خدمات جهاني - شعبه ایران


دفتر خدمات جهاني – شعبه ایران

دفتر خدمات جهاني – شعبه ایران

عکس مربوط به دفتر خدمات جهانی شعبه اصلی در امریکا می باشد

 

دفتر مركزي انجمن معتادان گمنام ايران

آدرس: تهران، خيابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردي به سمت خيابان شريعتي، روبروي خيابان يوسفيان، ساختمان محيا، پلاك ٥٣ طبقه چهارم واحد ٤

تلفن: ٠٢١٤١٥٣٩
021٨٨٤٠٠٥٧١
021٨٨٤٠٠٣٣٢

فکس :
021۸۸۴۳۷۰۶۵

ایمیل: info@na-iran.org
وب سایت: https://na-iran.org
آدرس جلسات: meeting.na-iran.org

 

گروه های NA در سراسر جهان با حفظ اتحاد، همکاری و کمک به یکدیگر، سعی در رساندن پیام بهبودی به دیگر معتادان داشته باشند تا تداوم برنامه بهبودی معتادان گمنام به رسمیت شناخته شده و مورد حمایت معنوی قرار گیرد.

تمرکز در معتادان گمنام بر روی مشکل اعتیاد است  نه یک ماده مخدر خاص. عضویت در این انجمن کاملا رایگان بوده ، هیچ شرط و شروطی ندارد و هر معتادی ، بدون در نظر گرفتن نوع ماده مخدر مصرفی ، عقیده، وضع مالی ، سن ، نژاد و جنسیت می تواند به معتادان گمنام بپیوندد و عضو انجمن باشد .
هر فرد معتادی که تمایل به قطع مصرف داشته باشد می تواند در جلسات NA شرکت کند

 

خدمات جهاني NA (NA World Service)
خدمات جهاني خدماتي است که با مشکلات و نيازهاي NA در کل و با تلاش‌هاي NA براي اعضايش، گروه‌هايش و جامعه‌اش سر و کار دارد. اهداف اصلي خدمات جهاني ما ارتباط، هماهنگي، اطلاعات و راهنمايي است. ما اين‌گونه خدمات را فراهم مي‌کنيم تا گروه‌ها و اعضاي ما بتوانند با موفقيّت بيشتري پيام بهبودي را رسانده و برنامه‌ي بهبودي بتواند در همه‌جا بيشتر در دسترس معتادان قرار گيرد. اگرچه همه‌ي قسمت‌هاي ساختار خدماتي بر NA در کل تأثير مي‌گذارد و از NA در کل تأثير مي‌پذيرد، ولي، تنها در اين سطح از خدمت است که از بدنه‌هاي خدمتي درگير مشکلاتي هستند که کليّت انجمن را دربرمي‌گيرند.
مجمع خدمات جهاني (World Service Conference)
قسمت نهايي ساختار خدماتي ما مجمع خدمات جهاني است (WSC) که مرکز عصب (اعصاب) انجمن است. مجمع ما، مکان و زماني است که همه‌ي خدمات جهاني ما گردهم مي‌آيند. برخلاف سطوح خدمتي ديگر در خدمات NA، مجمع يک وجود مستقل نيست يک اتفاق و رخداد است (گردهم آمدن است). هر دو سال، را به ؟؟؟ منطقه، اعضاي هيأت امناي جهاني و مدير اجرايي دفتر خدمات جهاني براي به بحث گذاشتن پرسش‌هاي مهم انجمن معتادان گمنام در کل، همديگر را ملاقات مي‌کنند. هدف مجمع خدمات جهاني حمايت از انجمن در کل و فعاليّت کردن بر طبق وجدان گروهي معتادان گمنام است.

دفتر خدمات جهاني – شعبه ایران

Visits: 229

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!