در خدمات NA تنها نیستید

در خدمات NA تنها نیستید,جلسه اداری گروه,بار خدماتی NA,خدمتگزار معتادان گمنام

حدود 22 سال قبل  ، من به همراه ، پنج عضو معتادان گمنام ، تصمیم گرفتیم یک جلسه جدید NA در شهرمان راه اندازی کنیم .

در آن زمان ، من سه سال پاکی داشتم و به همراه اعضای دیگر  جلسه اداری گروه را برگزار کردیم ، آنروز را خوب بخاطر دارم ، کلا شش نفر عضو در جلسه اداری گروه شرکت کرده بودند.

هر کدام از اعضایی که در جلسه حضور داشتند ، یکی از خدمت های گروه را پذیرفتند ، من نیز بعنوان نماینده خدماتی گروه انتخاب شدم .

گروه ما قرار بود سه روز در هفته جلسه برگزار نماید ، دیگر عضوی باقی نمانده بود تا کاندید شود و خدمت بگیرد . بعضی از پست های خدماتی خالی ماندند و من برای لحظاتی احساس تنهایی کردم .

جلسات بهبودی گروه ما ، طبق اساسنامه و اطلاع رسانی به سایر اعضا ، برگزار شد ، طی یک ماه همزمان چند خدمت را با هم در گروه انجام می دادم ، نماینده ، خزانه دار ، مسئول نشریات ، روزهایی را بخاطر دارم که بعلت حضور اندک اعضا در جلسه ، خدمت خوش آمد گو هم بعهده من قرار می گرفت .

روزها و ماه ها می گذشت ، اما بر تعداد اعضای گروه ما عضوی اضافه نمی شد ، و اکثر مواقع جلسات ما با حدود 6 یا 7 نفر عضو برگزار می شد . جلسات اداری نیز به همین صورت بود و خدمات بلاتصدی مجددا بعهده من قرار می گرفت . در خدمات NA تنها نیستید,جلسه اداری گروه,بار خدماتی NA,خدمتگزار معتادان گمنام

من از خدمت کردن لذت می بردم ، اما احساس می کردم به تنهایی بار خدماتی یک گروه را به دوش می کشم ، و در ذهن ام می گفتم ، چرا اعضای جدید به گروه ما نمی آیند و تا چه زمانی می بایست تمام خدمات را من انجام بدهم ، تا چه زمانی باید در خدمات تنها بمانم ؟

چند ماه گذشت ، بعنوان نماینده گروه ، در ساختار خدماتی ناحیه شرکت می کردم و در مورد گروه تازه تاسیس مان ، گزارش می دادم و از سایر نمایندگان گروه های دیگر ، درخواست می کردم تا در مورد گروه تازه تاسیس ما ، در گروه شان اطلاع رسانی نمایند.

کم کم خودم و چند نفری از اعضای گروه در جلسات بهبودی گروه های دیگر حضور پیدا کردیم و در مورد گروه مان و نیاز گروه به خدمتگزار در آن گروه ها اطلاع رسانی می کردیم .

کم کم جلسات گروه ما ، با تعداد بیشتری اعضا برگزار می شد ، تعداد اعضای گروه به 15 نفر رسیده بود و طی جلسات اداری که برگزار می شد ، خدمت های بلاتصدی گروه ، با کاندید شدن اعضای جدید ، گرفته می شد .

احساس شکرگذاری داشتم و حضور نیروی برتر را در جلسات مان حس می کردم ، دیگه احساس تنهای نداشتم و هرعضوی تازه واردی که به گروه ما اضافه می شد انگار خداوند هدیه ارزشمندی به ما داده بود با تمام وجود به همراه دیگر اعضاء با رعایت اصول na سعی در حفظ تازه واردین داشتیم.

در خدمات NA تنها نیستید ! در خدمات NA تنها نیستید,جلسه اداری گروه,بار خدماتی NA,خدمتگزار معتادان گمنام

تمام پست های خدماتی گروه ، بعد از شش ماه ، دارای خدمتگزار شد ، ما توانستیم در کنار هم ، یک گروه را تاسیس کنیم ، اعضای جدید را جذب کنیم  .

اکنون 25 سال پاکی دارم  ، بعضی روزها به گروهی که 22 سال قبل تاسیس کردیم ، می روم ، اکنون آن گروه دارای تعداد زیادی عضو بهبودی می باشد ، سه نفر از اعضای خدمتگزاری که با هم ، این گروه را تاسیس کردیم ، دیگر بین ما نیستند ، اما راه و هدف شان ادامه دارد ، هدف کمک یک معتاد به معتاد دیگر و پیام رسانی به معتادانی که هنوز در عذابند .

این تجربه و خاطره را با شما اعضا و دوستان خدمتگزار معتادان گمنام در میان گذاشتم تا با خواندن آن بدانید : در خدمات NA تنها نیستید .

در پایان ؛ به تمامی خدمتگزاران عزیز معتادان گمنام در سراسر جهان خسته نباشید می گویم و سپاسگزار همه ی شما عزیزان می باشم .

 

نویسنده : (گمنام) هاوایی

در خدمات NA تنها نیستید,جلسه اداری گروه,بار خدماتی NA,خدمتگزار معتادان گمنام

منبع : مجله الکترونیک NA TODAY

 

 

Visits: 7

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!