در جست وجوی معنا,هوس مواد مخدر,پیرو راه NA

در جست وجوی معنا,هوس مواد مخدر,پیرو راه NA


در جست وجوی معنا

در جست وجوی معنا,هوس مواد مخدر,پیرو راه NA

سالهای سال می خواستم به مردم بقبولانم که چه شخص یا فیلسوف بزرگی هستم، اما حالا می دانم که نیستم. پس از پانزده سال تمام دویدن به دنبال این سراب، حالا می بینم دیگران خود مرا ، همین شکلی که هستم، می پذیرند.

من در سراسر عمرم خودسر بودم و همیشه راه خود را می رفتم. اگر کسی پیشنهاد یا نصیحتی به من می کرد، با فکری بسته حرفش را رد می کردم بی آن که امتحان کنم و ببینم نظرش به درد می خورد یا نه.

فکر و روش من هیچ وقت نتیجه ای جز شکست نداشت، با این همه انگار مجبور بودم به مصرف ادامه بدهم؛ تا این که به زندان رفتن های مکرر مجابم کرد که ، یک جای کار غلط است.

من به جایی رسیدم که در نهایت سرگشتگی می خواستم هر طور شده معنایی به زندگی ام بدهم. از ته دل می خواستم راهی را بیازمایم که به جایی برسد. من مدت ها پیش از این NA را پیدا کرده بودم، اما هنوز آماده تغییر نبودم ، و با این که بارها در NA را پشت سرم بستم، هر بار که بازگشتم در انجمن به رویم گشوده بود.

در جست وجوی معنا,هوس مواد مخدر,پیرو راه NA
از آن زمان که تمایل پیدا کردم به کمک برنامه NA سروسامانی به زندگی ام بدهم، زندگی ام پربارتر و معنادارتر شده است. پیش از این بدون مواد مخدر نمی توانستم روزمرگی های زندگی را تحمل کنم.

برای چشم باز کردن به روی هر روز، احتیاج به مواد داشتم. حالا می دانم که اگر بخواهم کاملا پاک بمانم، باید این طرز فکر و این شیوه زندگی را تغییر دهم. و این کاری است که به کمک اصول این برنامه در حال انجامش هستم.

من امروز هوس یا نیازی به مواد مخدر ندارم، اما باید این خلا را با چیزی ارزشمند پر کنم. من این چیز را در انجمن NA یافته ام.

من باید به آنان که در این مسیر موفق بوده اند بچسبم و پیرو راه آنان باشم. مادام که رهرو قدم های این برنامه باشم، می دانم که من نیز موفق خواهم بود. به چشم من این برنامه چندان هم آسان نیست، اما برای آدم پیچیده ای مثل من آن قدر ساده هست که بتوان از آن پیروی کرد.

در جست وجوی معنا,هوس مواد مخدر,پیرو راه NA

منبع : کتابچه سفید

 

Visits: 5

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!