خدمت پشتیبان بهبودی است

خدمت پشتیبان بهبودی است,تخریب های شخصیتی معتاد,ارتباط با NA,خدمات بهبودی محور,اهداف مشترک معتادان

از اولین روزهای ورودم به معتادان گمنام ، وقتی خوش آمدگوهای جلسات مرا عاشقانه در آغوش می گرفتند و خدمتگزاران جلسات را می دیدم که با چه شوقی در گروه خدمت می کردند ، عاشق خدمت شدم ، نمی دانم  چرا؟

شاید در اوایل پاکی ام ، بواسطه تخریب های شخصیتی که در زمان اعتیاد فعالم ، در جامعه شده بودم ، به دنبال تائید در معتادان گمنام بودم ، که خودی نشان دهم ، و نشان بدهم که من هم مانند سایر اعضای خدمتگزار انجمن ، توانایی انجام خدمات را در گروه به سایر همدردانم دارم .

به هر حال هر انگیزه ای پشت سر خدمات من بود ، باعث رشد و ماندگاری من در انجمن NA گردید ، از همان ابتدا با خودم عهد بستم و  خدمت را در اولویت زندگی ام قرار دادم !

شاید بگوئید ، مگر می شود خدمت در معتادان گمنام در اولویت زندگی مان باشد ؟

خدمت پشتیبان بهبودی است ، این تجربه من است ، برای من اینگونه بود که با خدمات در معتادان گمنام ، نوع برقراری ارتباط های من با دیگران تقویت شد ، وقتی در حال خدمات هستیم ، با سایر اعضا و خدمتگزاران ارتباط های سازنده ای ، برای انجام هر چه بهتر خدمات بین ما شکل می گیرد و باعث می شود در خارج از انجمن نیز بتوانیم بهتر با دیگران ارتباط برقرار نمائیم .

خدمت در معتادان گمنام باعث شد تا من در سخت ترین شرایط زندگی نیز ، ارتباطم با NA و دوستان بهبودی برقرار باشد و از آنها انرژی لازم برای گذر از مشکلات پیش آمده و یا حل آنها را بگیرم. خدمت پشتیبان بهبودی است,تخریب های شخصیتی معتاد,ارتباط با NA,خدمات بهبودی محور,اهداف مشترک معتادان

یادم هست وقتی پدرم از دنیا رفت بسیار آشفته شده بودم و زندگی ام از تعادل خارج شده بود ، اما بواسطه خدماتی که در گروه داشتم ، جلساتم ترک نشد ، و دوستان بهبودی دور مرا گرفتند تا از این مرحله سخت زندگی به راحتی عبور کنم !

دوستان بهبودی حتی از نزدیکترین اعضای خانواده ام بیشتر ، در این شرایط با من همدردی می کردند و تماس شان با من قطع نمی شد ، همه اینها بخاطر خدمات من و عشق بلاعوضی که در معتادان گمنام وجود دارد ، بود .

خدمات بهبودی محور باعث می شود ، درک بهتری از NA و اهداف مشترک معتادان برای پیام رسانی ، به سایر همدردانمان بدست بیاوریم .

با انجام خدمات ، در واقع قدم ها و سنت هایمان را به صورت مستقیم به اجرا می گذاریم و در اولین مرحله به خودمان و بهبودی مان کمک می شود و بعد به سایر همدردانی که به کمک ما نیاز دارند کمک خواهد شد .

خدمت در هر بخشی از معتادان گمنام ، باعث آموزش پذیری ما می شود ، اقیانوس خدمات بی کران NA ، انتها ندارد و تجربه هر خدمتی در آن ، لذت خاص خود را دارد .

خدمات گروهی بین اعضا ، اتحاد و یکپارچگی را برای ما به ارمغان می آورد ، نیرویی قدرتمند ، که در زمان اعتیاد فعال مان ، فرسنگ ها از آن دور شده بودیم .

ما با خدمات خود ، مورد اعتماد اعضای گروه مان می شویم ، اعتمادی که سالیان دراز بواسطه اعتیاد فعال از دست داده بودیم ، دوباره در خدمات برای ما مهیا خواهد شد .

 

نویسنده : (Donald)

خدمت پشتیبان بهبودی است,تخریب های شخصیتی معتاد,ارتباط با NA,خدمات بهبودی محور,اهداف مشترک معتادان

منبع : مجله الکترونیک صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

Visits: 16

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!