خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹

خبرنامه,خدمات,جهانی NA,مارس 2019


خبرنامه خدمات جهانی NA (سپتامبر ۲۰۱۹)

خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹

جلسه شماره: 155

(دوره سیزدهم/شماره چهارم/ ماه سپتامبر 2019)

خبرنامه خدمات جهانی NA

تاریخ ها و اطاعیه های مهم

گزارش سالانه سال 2018
این گزارش نمایی کلی از سال مالی که از یکم جولای 2017 تا سی ام ژوئن 2018 را ارائه می دهد. در این گزارش اطلاعات جالبی در مورد خدمات جهانی NA و انجمن آمده است. هم اکنون به صورت آنلاین این گزارش را در وبگاه دنبال نمایید :  www.na.org/ar2018

خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹
نسخه الکترونیکی کتاب ” اصول راهنما، روح سنتهای ما ” به زبان انگلیسی در دسترس است.

مناسبت ها و ضرب العجل های مهم در لینک رو به رو: www.na.org/conference

سی ام سپتامبر 2019 دوشنبه ، 2 مهر 1398 ،ضرب العجلی برای پنل منابع انسانی: این ضرب العجل جدید در خصوص  نامزدهای پنل منابع انسانی ” افراد و منابع مربوط به آر بی زی ” و ارائه های مربوط به تالار خدمتگزاران جهانی است .

نسخه به روز شده ی همه راه هایی که می توانید درگیر کمک به خدمات جهانی شوید را میتوان در صفحه مرکز خدمات www.na.org/conference  یافت .

میتوان نسخه کامل خبرنامه خدمات جهانی معتادان گمنام را در وبگاه www.na.org/nawsnews جستجو نمود.

من چه کاری میتوانم انجام دهم؟

راه هایی برای مشارکت در پروژه ها:

 

پروژه کتاب “هر روز یک اصل روحانی” :

کارگاهی به همراه دوستان، گروه و یا کمیته خود برگزار کنید. نوشته های خود در مورد اصول پیش رو را تا ماه اکتبر ” آبان ماه” برای ما به وبگاه www.na.org/spad ارسال نمایید: گمنامی، درک، همدلی، ایمان، شکرگزاری، صداقت، امید، روشن بینی، اشتیاق و مراقبت.

 

پروژه آموزش و ابزارها:

منابع همایش ها و رویدادها:

خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹
www.na.org/conventions

● پروژه ” قراردادها و مذاکرات ” : بازبینی پیشنویس اولیه تا 15 اکتبر سه شنبه، 23 مهر 1398
● پروژه آتی: “ساختار و پاسخگویی کمیته”
● ثبت نام برای جلسه اینترنتی بعدی و دریافت اخبار پروژه از طریق ایمیل org.na@conventions

آر بی زی مخفف سه کلمه لاتین به معنای مناطق، هیئت امنا و فرامنطقه هاست. طی فرایند آر بی زی، سیستمی به این گروه ها در خصوص تشخیص کاندیدهای بالقوه برای پستهای خدمات جهانی پیشنهاد می شود.

خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹

موضوعات بحث و گفتگو

موضوعات این چرخه عبارت اند از:

● جذب اعضا به بخش خدماتی
● انتقال پیام NA و جذاب ساختن NA
● درمان با جایگزینی دارو/ درمان به کمک دارو تا جایی که به NA مربوط میشود.
ما همیشه از دریافت نتایج کارگاه های شما سپاسگزار بوده ایم اما دریافت بازخوردها در مورد موضوع “درمان با جایگزینی دارو/درمان به کمک دارو تا جایی که به NA مربوط است” در حال حاضر از اهمیت خاصی برخوردار است.

منابع کارگاه در وبگاه www.na.org/idt موجود هستند.

لطفا نتایج کارگاه خود را به آدرس na.org@worldboard ارسال نمایید.

ما از ایده ها و بازخوردهای شما استقبال میکنیم: na.org@worldboard

ما بر این هدف مشترک، متعهدانه پای فشاری می کنیم.

خبرنامه,خدمات جهانی NA,سپتامبر ۲۰۱۹

ابراز همدردی

ما در جلسه خود زمانی را به قدردانی از ماری اِلِن پی اختصاص دادیم. او یکی از اعضای هیئت امنا بود که در ماه جولای درگذشت. او بیش از سی و پنج سال به معتادان گمنام خدمت صادقانه کرد. او نخستین بار در سال 2012 و دومین بار در سال 2016 به عنوان عضو هیئت امنا انتخاب شد. ماری در انتقال کتبی پیام ما یک قهرمان واقعی بود و در کارگروه  “کتاب پاک زیستن” خدمت می کرد. او یکی از اعضای فعال کارگروه فعلیِ “هر روز یک اصل روحانی” بود و تا زمان درگذشت اش در این کارگروه فعالیت می کرد. معروف بود که ماری الن خود را وقف خانواده دوست داشتنی اش و وقف مشاوره و دوستی کرده بود. او را به خاطر گرمی رفتارش و رغبت زیاد به کمک به دیگران هرگز فراموش نخواهد شد. او شوق زیادی نسبت به کارگروه داخلی “ارزشهای عملیاتی” داشت. سایر اعضای این کارگروه مطلبی در مورد او به ما گفتند که موجب شد قدردان خدمات او بوده و در عین ابراز همدردی، همواره رو به جلو پیش برویم. ما شنیدیم که در جلسه نمایندگان اروپایی در زوریخ، چند لحظه ای برای احترام به او سکوت کرده اند و یادآوری نموده اند که او فرد بسیار تاثیرگذاری بوده است. ما غم از دست دادن او را با عده بسیاری سهیم هستیم. ما از طرف معتادان گمنام، از خانواده او به خاطر اینکه اجازه دادند با ما آزادانه کار کند، سپاسگزاریم .

 

تولید کتاب و نشریات غیرانگلیسی

طی چند سال گذشته، بیش از پیش به سوی تولید داخلی تمام کتاب های غیرانگلیسی توزیع شده از طریق دفتر خدمات جهانی چاتسوورث، دفتر خدمات جهانی اروپا و دفتر خدمات جهانی کانادا روی آوردیم. ما از سر نیازهای مالی، به سوی چاپ داخلی منابع در چاتسوورث حرکت کردیم زیرا فقط می توانستیم حجم کمی از منابع را با این هزینه های بالا تولید کنیم و همگی ما در این راه رنج های زیادی بردیم. ما مدام در تهیه این دست از نشریات تاخیر داشتیم و عمدتاً در تولید منابع غیرانگلیسی با مشکلات کیفیتی مواجه بودیم. به عبارت دیگر، نشریات از استانداردهای لازم برخوردار نبودند. راه
حل ما در کوتاه مدت این بود که از اشخاص باتجربه خارج از NA استفاده کنیم. این موضوع به ما کمک می کرد تا بدانیم برای قابلیت های تولید بیشتر چه چیزهایی نیاز داریم و چه چیزهایی برای به روز ماندن همگام با تقاضاهای روزافزون در خصوص نشریات غیرانگلیسی لازم است.

ما همچنین باید اعتبار تولید منابع غیرانگلیسی را با توجه به زنجیره تامین فعلی بسنجیم. ما انتظار داریم مشکلات کمی در خصوص زنجیره تامین فعلی وجود داشته باشد. پیش بینی می کنیم در این درگیری های فعلی جهانی، افزایشی 25 درصدی در هزینه چاپ و تولیدات NA داشته باشیم.

طبق ارزیابی هایی که از عوامل بسیاری شده است، ما در فرایند شکل گیری اتحادی کارآمد با یک شرکت چاپ محلی هستیم. ما برای چاپ پمفلت های اطلاعاتی و دفترچه هایی به زبان انگلیسی، با این شرکت همکاری طولانی داشته ایم.

تخصص و کیفیت تضمینی آنها حتما بسیاری از چالش ها و مشکلات مربوط به کیفیت تولیدات را برطرف خواهد کرد و در عین حال هزینه محصولات را نسبتاً باثبات نگه خواهد داشت. معتقدیم که این تحول تا پایان این سال تقویمی صورت می گیرد و حتی برخی از نتایج این کار زودتر آشکار خواهند شد. ما می خواهیم از همه جوامع به ویژه جوامع اروپا و آمریکای لاتین ، که در طول این راه پرمشقت ما را همراهی نمودند، تشکر کنیم. معتقدیم که به زودی شاهد تغییرات مثبتی خواهید بود و از درک و صبوری شما سپاسگزاریم .

 

دانلود فایل کامل خبرنامه خدمات جهانی NA (سپتامبر ۲۰۱۹) بصورت PDF :

 

 

Visits: 18

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!