خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA

خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA


خبرنامه خدمات جهانی سال 2020

خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA

این اولین تلاش ما برای به روزرسانی گسترده به صورت کتبی در مورد شرایط خدمات جهانی NA است که ممکن برای اعضا جالب باشد.

تا کنون ما از طریق سایت، ارسال ایمیل های فراوان و وبینارها سعی کرده ایم تا اعضا در مورد شرایط به روز باشند، اما از زمان صدور دستور در خانه ماندن توسط دولت اطلاعیه ای صادر نکردیم. این اولین اطلاعیه ما به صورت مختصر است که قصد داریم از این پس بطور مرتب آن را به زبان های مختلف به روز رسانی کنیم، تا بتوانیم به کمک همدیگر به شرایط عادی باز گردیم.

در حال حاضر شرایط عادی برای ما به مفهوم برگزاری جلسات مجازی و نشر الکترونیک است آخرین جلسه حضوری هیئت امنا اوایل اسفند ماه گذشته و درست قبل از تغییر شرایط در سراسر جهان بود. هم زمان جلسه حضوری پنل منابع انسانی و هیئت گردانندگی کنفرانس نیز برگزار شد.

در آن زمان تمرکز ما بر روی فراهم نمودن شرايط برگزاری جلسات ۲ سالانه کنفرانس خدمات جهانی بود. اما اواخر فروردین ماه همه چیز تغییر کرد. در تاریخ ۲۷ اسفند ما مجبور شدیم ۳ نفر از جدیدترین کارمندان خود در دفتر چانس ورت (آمریکا) را کنار بگذاریم و ساعات کار و حقوق کارمندان خود را در تمام شعبات به ۲۰ ساعت در هفته (نصف) تقلیل دهیم.

دو روز پس از آن ایالت کالیفرنیا دستور خانه نشینی را صادر کرد و ما مجبور شدیم اقدامات بیشتری جهت تقليل هزینه ها انجام دهیم. در تاریخ 4 فروردين ما مجبور شدیم ۲۲ نفر از کارمندان دفتر آمریکا را مرخص کنیم و به ۱۹ نفر از باقی کارمندان ۲۰ ساعت در هفته (نصف) حقوق پرداخت کنیم ، نصف كارمندان باقیمانده در زمینه تولید، ارسال، حسابداری و امور فنی فعال بودند، و نصف دیگر در امور پاسخگویی به ایمیل های دریافتی، پشتیبانی از هیئت امنا و برگزاری وبینارها، تهیه گزارشات و برگزاری جلسات مجازی کنفرانس کار می کردند.

تمام شعبات خدمات جهانی تحت دستورات دولت های محلی خود عمل می کردند، شعبه خدمات جهانی در اروپا و شعبه خدمات جهانی در ایران هر دو مدتی تحت دستورات محلی تعطیل بودند، اما خوشحال هستیم که به اطلاع برسانیم که تمام شعبات خدمات جهانی به کم کم و به آهستگی به سمت بازگشایی و ارائه خدمات به صورت عادی پیش می روند.

همانطور که بسیاری از شما آگاه هستید، خدمات جهانی NA بطور تقریبی ۹۰٪ از درآمد خود جهت حمایت از انجمن را از فروش نشریات کسب می کند. تعداد سفارشات از لحاظ عددی حدود ۵۸٪ و از لحاظ ارزش ۸۰٪ افت داشته است. به همین دلیل نیز ما مجبور شدیم خیلی سریع اقداماتی شدید در رابطه با صرفه جویی در هزینه ها و تمرکز بر روی بقای خدمات جهانی NA و انجام تعهدات مالی و قانونی داشته باشیم. از زمان صدور دستور «در خانه ماندن اکثر درآمد ما از فروش نشریات متعلق به مشتریان غیر انجمنی ما ، مانند مراکز درمانی و مراکز اصلاح و تربیت بود . از آنجاییکه رفت و آمد پنل های H&I به مراکز و موسسات متوقف شده ، این مراکز مجبور شدند تا نیاز به نشریات را خودشان رفع کنند و مستقیم از ما خرید کنند . در حال حاضر تمام شعب ما به غیر از شعبه ایران از طریق پست نشریات را به فروش می رسانند . خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA

قبل از دستور خانه نشینی ما تقریبا ۵۰ أعانه از طرف اعضا که بصورت مکرر و هرماهه بود داشتیم که جمع آن به ۲۰۸۹ دلار هر ماه می رسید. اما اواخر اردیبهشت ماه این تعداد به ۳۱۰ عضو با اعانات مکرر و هرماهه افزایش یافت که جمع آن به ۸۰۹۱ دلار در هر ماه می رسد، ما از تمام اعضائی که قادر بودند و انتخاب کردند تا با اعانه خود کمک کنند ما برای چشم اندازمان سرمایه گذاری کنیم، سپاسگزار هستيم به روزرسانی اخبار خدمات جهانی NA علیرغم کاهش کارمندان و دستمزد ها، کارهای زیادی از طرف شما توسط خدمات جهانی NA انجام گرفت.

ما بیش از ۵۰ قطعه از نشریات بهبودی را به ۱۶ زبان مختلف که اکثرا به تازگی تائید شده بودند را در سایت خدمات جهانی از تاریخ ۲۷ اسفند به بعد بارگزاری گردیم. این فعالیتی شگفت انگیز تحت هر شرایطی است، بخصوص در حال حاضر و با در نظر گرفتن کاهش کارمندان. ما همچنین توانستیم نشریات ترجمه شده را به صورت الکترونیکی در پورتال های تجاری قرار دهیم ، ما همچنین کتاب پایه صوتی را به زبان های عربی، مجارستانی و روسی در این لینک قرار خواهیم داد. خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA

که همگی جهت گوش دادن آنلاین پا دانلود بصورت رایگان در دسترس هستند. ما در حال حاضر داریم بر روی نسخه اسپانیایی آن کار می کنیم و امیدواریم بزودی نسخه اسپانیایی و انگلیسی را در دسترس قرار دهیم ما انتشار تمام گاهنامه ها و فصل نامه ها بصورت چاپی را متوقف کرده ایم، هم بخاطر هزینه ها و هم بخاطر نیروی انسانی ای که جهت نشر و توزيع نسخ كاغذی لازم است.

ما بر روی کار بر نسخ آنلاین تا جایی که امکان دارد ادامه خواهیم داد. ما شروع به پاسخ به مکاتباتی که از افراد زندانی دریافت می کنیم نیز نموده ایم. .

حمایت از پیام بهبودی NA مسئولیتی است که توسط انجمن به عهده ما گذاشته شده است که ما آن را خیلی جدی می گیریم. این مسئولیت و هزینه هایی قابل توجهی که در سراسر دنیا برای ما به همراه دارد بطور مستمر و جاری وجود دارد و ما باید از این امر اطمینان حاصل کنیم که این هزینه ها جهت پوشش مسئولیت هایمان همیشه در دسترس هستند بعلاوه اینکه ما مشغول به تمدید و نگهداری ثبت لوگو و کپی رایت که وظایف جاری و مستمر ما است، بوده ایم درگیر چالش های قانونی مانند است یا نشریات NA در روسیه و فیلیپین نیز هستیم.

در ضمن در تیر ماه آینده نیز باید نسبت به دادخواستی که در ایالات متحده بر علیه ما ثبت شده رسیدگی کنیم. از آنجا که اینها همه مسائل قانونی هستند که در حال بررسی هستند، فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست تا به شما ارائه دهیم.

خبرنامه خدمات جهانی سال 2020,حمایت از پیام بهبودی NA

برای دریافت فایل PDF کامل خبرنامه خدمات جهانی سال 2020 روی دانلود کلیک کنید :

 

Visits: 10

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!