حمایت و اتحاد در خدمات NA

حمایت و اتحاد در خدمات NA,حفظ اتحاد گروه,توانایی های درونی معتاد,پیام قوی تر و موثر NA

رهبری موثر در NA ارزشی والا دارد ؛ اگر شما هم مثل من در NA هستید و مدت قابل توجه ای از پاکی شما می گذرد ، و مدت زیادی بعنوان خدمتگزار بوده اید ، تجربه های خدماتی خوبی بدست آورده اید .

اسم من ماتیاس و یک معتاد در حال بهبودی هستم ، پس از گذر از مقطع 24 سال پاکی مداوم و حدود 22 سال خدمت در معتادان گمنام ، برخی از تجربه های خودم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهم ، در معتادان گمنام یاد گرفته ام از تجربه دیگران استفاده کنم و تجربه های خودم را با دیگران در میان بگذارم ، این اصل را هیچ گاه فراموش نکنید .

برای اینکه ساختارهای خدماتی NA بتوانند به فعالیت روزمره خود ادامه بدهند ، نیاز به حمایت اعضا ، جهت انجام و بعهده گرفتن خدمات می باشد ، یکی از وظایف ما بعنوان یک عضو NA ، کاندید شدن برای خدماتی است که از عهده انجام آنها برمی آییم .

باید در نظر داشته باشیم ، خدمتی را که بعهده می گیریم با عشق و ایمان کامل باشد ، هیچ گاه خدمتی را که توانایی انجامش را ندارید ، یا به آن خدمت علاقه ندارید ، نگیرید .

برای حفظ اتحاد گروه ، و یا سایر ساختارهای خدماتی ، همیشه فرصت خدمت را به سایر اعضا هم بدهید ، حتما برای انجام هر خدمتی از اعضای قدیمی تر یا اعضایی که در آن خدمت تجربه دارند ، تجربه بگیرید .

اصل مسئولیت پذیری در خدمات بسیار کاربردی و کلیدی می باشد ، ما با عهده گرفتن یک خدمت در NA ، در واقع توانایی های درونی مان را به مرحله امتحان می گذاریم ، خدمت باعث می شود ، ارتباطمان با معتادان گمنام و اعضا ، بیشتر شود .

در هنگام خدمات ، با هماهنگ بودن با سایر خدمتگزاران ، می توانیم خدمات منسجم تری انجام دهیم ، حفظ روحیه اتحاد بین اعضای خدمتگزار می تواند ، در رساندن پیام قوی تر و موثرتر ما را یاری کند .

برخی از مواقع ممکن است در خدمات مورد انتقاد سایر اعضا ، قرار بگیریم ، اصل پذیرش در اینگونه مواقع کمک بزرگی به ما می کند ، تا از خدمات دلسرد نشویم و یا اتحادمان با سایر اعضا بهم نخورد . حمایت و اتحاد در خدمات NA,حفظ اتحاد گروه,توانایی های درونی معتاد,پیام قوی تر و موثر NA

خدماتی که بر پایه اصل کمک یک معتاد به معتاد دیگر باشد ، همیشه موفقیت آمیز است ، نگاه ما به خدمات وقتی بر اصل فروتنی باشد ، می تواند باعث رشد ما در خدمات شود .

همیشه در نظر داشته باشید ، اعضای خدمتگزار را محترم بشماریم و اصل قدردانی از این اعضا را فراموش نکنیم ، اعضایی که وقت و انرژی شان را برای خدمت به سایر معتادان ، بدون هیچ چشم داشتی می گذارند ، مورد اعتماد و احترام ما هستند .

حمایت از اعضای خدمتگزار NA باعث دلگرمی آنها در خدمات می شود و انگیزه شان را برای خدمات بیشتر می کند .

برای همه ی اعضایی که تمایل بخدمت در معتادان گمنام را دارند ، همیشه  فرصت خدمت کردن وجود دارد ، اعتماد به نفس برای انجام خدمات به ما خیلی کمک می کند و برای اعضایی که به آنها خدمت می کنیم نیز موثر می باشد .

در انتهای سپاسگزار نیروی برتری هستم ، که عشق بلاعوض در معتادان گمنام را بوجود آورده است .

 

نویسنده : (Matthias)

حمایت و اتحاد در خدمات NA,حفظ اتحاد گروه,توانایی های درونی معتاد,پیام قوی تر و موثر NA

منبع : مجله الکترونیک NA TODAY

 

 

Visits: 193

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!