جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

جایزه در NA

جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

با  سلام سید حمید معتاد 

اگر چه سپاس واقعی از زبان حقیری چون من در خور خداوند مهربان نیست، اما حسب وظیفه و با همین درک ناچیزم، خدای را سپاس می گویم که از گرداب هولناک اعتیاد و اجبار به مصرف مرا هم نجات داد و نور امیدی در دل تاریکم درخشید. روزهای پاک و دوستان بهبودی بهترین موهبت نیروی برتر برای من هستند و از شما سپاس گزارم که نوشته های من معتاد را از نگاه پر مهر و زیبای خود می گذرانید و سنگ صبوری هستید برای دردهای بی شمار من و دیگر معتادان در حال بهبودی بسیار خوشحال هستم به طوری که حد و اندازه ای برای حس خوب این لحظه ام نمی شود بیان کرد و ای کاش می شد می توانستم احساس واقعی خود را در قالب کلمات منتقل کنم. جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

در اولین روزی که خداوند مرا به جلسه راهنمایی کرد. با خود فکر می کردم از جنس دیگری هستم من تفاوت زیادی با دیگران دارم و از خود منی ساخته بودم که نیم من هم نبود. اما وقتی که مشارکت صادقانه ی دوستان را گوش کردم، احساس تنهایی من تبدیل به احساس تعلق شد و متوجه شدم قطره به تنهایی محکوم به فناست اما دریا همیشه دریاست اگر چه هنوز قدم های زیادی کار نکرده و درک عمیقی از آنها پیدا نکرده ام اما یقین دارم اگر راهی وجود داشته باشد با کارکرد قدم های دوازده گانه است. امروز سعی کرده ام با گذشته متفاوت باشم.

دوستانم فقط بروبچه های بهبودی هستند و دوستان نابودی را نمی شناسم سعی می کنم راه کارهای برنامه را کاملا رعایت کنم و اصول روحانی قدم یک واقعا برایم کار می کند به اعتقادات خود پایبندم و از زندگی کردن و مشارکت صادقانه لذت می برم دیگر اجازه نمی دهم تنبلی با من و زندگی ام بازی کند. امروز حمید دیگری متولد شده؛ حمیدی که هر روز با عشق از خواب بیدار می شود نه مثل گذشته که تا ظهر می خوابید امروز در کنار خانواده و دوستان بهبودی روزهای قشنگی را تجربه می کنم شاید اگر در روزهای اول پاکی نامه ی “حبیب ” از زندان قزوین را در مجله ی پیام بهبودی نمی خواندم و شاید اگر مشارکت صادقانه ی حبیب را ندیده بودم امروز پاک نبودم اما دستان شما را می بوسم که زحمت می کشید و این نشریه را هر چند با سختی و مشقت زیاد چاپ می کنید صادقانه دوستتان دارم وقتی پیام بهبودی را مطالعه می کنم، واقعاً سرشار از انرژی می شوم و می توانم آن را به چند نفر دیگر هم بدهم تا مطالعه کنند. راستی به یکی از آشناها که مصرف کننده است به شوخی گفتم NA جایزه می دهد به این ترتیب اگر یک نفر را به جلسه بیاوریم و ماندگار شود بعد از سه ماه به ما اضافه حقوق می دهند! گفت من حدس می زدم که حقوق می گیرید. جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

چون می بینم هر کجا اعضای NA هستند سعی می کنند تا دیگران را پاک کنند و آنها را از شر اعتیاد خلاصی دهند و در مواجهه با تازه وارد به این سادگی ها هم ول کن معامله نیستند ! پس شما جایزه هم می گیرید! نمی دانست بالاترین پاداش ما سلامتی ماست که امروز آن را به دست آورده ایم و خیلی از ما با داشتن پول های زیاد نتوانستند آن را به دست آورند.

خداوند مهربان ارزنده ترین جایزه ی ما را پاک شدن یک معتاد در حال عذاب قرار داده است. از این نکته فهمیدم که سنت ها چه خوب به کمک ما معتادان می آیند اگر مسائل ملکی و مالی به برنامه ی NA اضافه شود کارایی و خاصیت برنامه از بین می رود و باور دیگران نسبت به ما خدشه دار می شود. خلاصه آن دوست در حال عذاب را هم روشن کردم که ما به هم عشق بلاعوض می دهیم و مسائل مالی در کار نیست. 

جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

مجله پیام بهبودی پاییز 1386

جایزه در NA,گرداب اعتیاد,دریای na,پاداش روحانی,زندگی خودمحورانه

Visits: 42

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!