بیست ونهمین همایش,منطقه ای کلمبیا,هزاران معتاد,معتادان در حال بهبودی

بیست ونهمین همایش,منطقه ای کلمبیا,هزاران معتاد,معتادان در حال بهبودی


بیست ونهمین همایش منطقه ای کلمبیا

بیست ونهمین همایش,منطقه ای کلمبیا,هزاران معتاد,معتادان در حال بهبودی

آگوست ۲۰۲۰

برابربا مردادماه ۱۳۹۹

((۳۷سال رساندن پیام بهبودی))

WWW.nacolombia.org

 

آرشیو :

سی نفر مجارستانی در مجارستان

در همایش جهانی سی و ششم

امروز در یک شهر کوچک در کشوری کوچک، بخش کم تر توسعه یافته ای از اروپا، 30 معتاد شانس این را داشتیم که بهبودی مان را جشن بگیریم، آگاه بودیم که هزاران مایل آنطرف تر در مقیاسی گسترده تر، هزاران معتاد دیگر همان جشن را بر پا داشته اند، و هنگامی که آن هزاران معتاد چشم ها و قلب های خود را به طرف گروه کوچک ما که در این طرف دنیا بودیم، معطوف کردند، لحظه بسیار شگفت انگیزی بوجود آمد.

از این که انتخاب شده بودیم تا در ” روز اتحاد” برای همه اعضاء NA در سراسر جهان فریاد شادی بکشیم، بسیار خوشحال بودیم، تا حدی که من را واداشت تا در باره اش بنویسم.

بیست ونهمین همایش,منطقه ای کلمبیا,هزاران معتاد,معتادان در حال بهبودی
روز قشنگی بود: آفتاب زیبای تابستان در میان دوستان و در فضائی پر از عشق و سبکباری در مرکز درمانی کوچکی در یک شهر کوچک در بخش جنوبی مجارستان گردهم آمده بودیم.

در شهر همسایه، پکز، یک جامعه قوی (با معیارهای مجارستانی) NA با 10 جلسه در هفته وجود دارد. ما ارتباط خوب و همکارانه ای بین جامعه محلی NA و این تسهیلات ایجاد کرده ایم. متقاضیان مرکز، در جلسات و رویدادها حضور می یابند، نیمی از کارکنان هم اعضاء NA هستند. اغلب دور هم میآئیم و فوتبال بازی می کنیم، غذا می پزیم، خوش می گذرانیم، و بهبودی را به مشارکت می گذاریم.

امروز با 13 متقاضی مرکز، سه نفر از کارکنان معتادان در حال بهبودی) و 14 نفر دیگر از اعضاء NA محلی برای پیوستن به تماس تلفنی روز اتحاد، گردهم آمدیم.بیست ونهمین همایش,منطقه ای کلمبیا,هزاران معتاد,معتادان در حال بهبودی

از انجائی که تماس تلفنی به وقت محلی در غروب گرفته می شد، کنار هم از تمام روز لذت بردیم، برای آنهائی که در سالن اصلی موسسه حضور داشتند، این تماس تجربه ای احساسی و تاثیر گذار بود.

از همه جالب تر این که تنها مجارستانی شرکت کننده در همایش جهانی سی و ششم را می شناختیم، اتفاقا یکی از متقاضیان قبلی موسسه ما بود، او صدای ما را در ریو شنید.

بقدری تحت تاثیر قرار گرفته بود که پس از جلسه فوری با ما تماس گرفت. واقعا افتخار بزرگیست که به این انجمن تعلق داشته باشیم. برای بوجود آوردن این امکان، سپاسگزاریم.

 

منبع : مجله راه NA

Visits: 6

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!