بهبودی,فقط برای امروز 17 دی,رهایی از اعتیاد,سوء استفاده از معتاد,بهبودی معتادان

بهبودی (فقط برای امروز 17 دی)


 

بهبودی (فقط برای امروز 17 دی)

بهبودی,فقط برای امروز 17 دی,رهایی از اعتیاد,سوء استفاده از معتاد,بهبودی معتادان

معتادان گمنام برنامه ای را برای بهبودی به معتادان ارائه می دهد که چیزی فراتر از زندگی بدون مصرف مواد مخدر است . نه تنها این شیوه زندگی بهتر از جهنمی است که در آن زندگی می کردیم، بلکه از هر نوع زندگی که تا به حال شناخته ایم نیز بهتر است .

کتاب پایه

***

تعداد معدودی از ما به “باز یافتن” آنچه قبل از شروع به مصرف مواد داشتیم ، علاقمندیم. بسیاری از ما از سوء استفاده های فیزیکی ، جنسی و عاطفی به شدت در عذاب بودیم.

نشئه شدن و نشئه ماندن تنها روش ممکن برای چیره شدن بر این سوء استفاده ها به نظر می رسید.

سایر افراد نیز قبل از اینکه از اعتیاد رهایی یابند ، به شکلی کمتر قابل توجه ولی به همان اندازه دردناک رنج می بردند. ما جهت و هدف نداشتیم. از نظر روحانی تهی بودیم . احساس انزوا می کردیم و قادر به همدردی با دیگران نبودیم.

هیچ یک از چیزهایی را که به زندگی احساس و ارزش می دهد در اختیار نداشتیم. بیهوده مواد مصرف می کردیم تا خلأ درونی خود را پر کنیم. اکثر ما نمی خواستیم آنچه قبلاً داشتیم را “باز یابیم”.

در نهایت، بهبودی ما در NA چیز تازه ای است: فرصتی برای زندگی جدید. ابزاری در اختیار ما گذاشته شده که می توانیم مصیبت را از زندگی خود رفع کنیم. در راه پیشروی همراه با شهامت در مسیری جدید ، از حمایت برخورداریم و هدیه ارتباط آگاهانه با نیرویی برتر از خود به ما اعطاء شده است که برای ما قدرت و جهت درونی که در گذشته به شدت به آن نیاز داشتیم، فراهم می کند.

بهبودی یافتن ؟ بله، به هر روشی. زندگی کاملاً جدیدی را باز می یابیم که از هر چیزی که تا به حال خیال می کردیم نیز بهتر است. سپاسگزاریم.

***

 

فقط برای امروز : بهبودی پیدا کرده ام، چیزی که هرگز تصور نمی کردم: زندگی یک معتاد در حال بهبودی . نیروی برتر، از تو متشکرم، به اندازه ای که جملات از بیان آن قاصرند.

 

 

 

Visits: 1157

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!