اولین گردهمایی خدماتی,ناحیه یازدهم ایران

اولین گردهمایی خدماتی,ناحیه یازدهم ایران


اولین گردهمایی خدماتی ناحیه یازدهم ایران

اولین گردهمایی خدماتی,ناحیه یازدهم ایران

انجمن معتادان گمنام ناحیه یازده
باحضور نمایندگان وعلی البدل گروه های قم و کاشان .
باموضوع بررسی چالش ها و مشکلات روزِ ناحیه ی یازدهم و دستیابی به راهکارهایی جهت کم شدن فاصله ی سطوح خدماتی ناحیه یازدهم وحمایت مادی و معنوی هر چه بهتر از ساختار خدماتی ناحیه ی یازدهم .

زمان : روز جمعه بیستم دیماه نودوهشت

ساعت ۹ صبح الی ۱۶ .

آدرس :  قم   درمحل فرهنگسرای جوان، سالن همایش بعثت .

 

ناحيه ۱۱ شامل گروه هاي استان های قم و کاشان مي باشد.


اولين جلسه بهبودي در اين ناحيه  تيرماه ۱۳۷۹ برگزار گرديد.

در حال حاضر اين ناحيه از ۵ کميته شهري تشکيل شده است.

این ناحیه شامل کمیته شهری یک (قم ، قنوات ، کهک) کمیته شهری۲ (قم) کمیته شهری ۳ (قم ، جعفریه ، سلفچگان) کمیته شهری ۴ (قم ، پردیسان ، دستجرد) کمیته شهری ۵ (کاشان ، سفیدشهر ، اران وبیدگل ، نطنز ، بادرود ، قمصر ، مشکات) می باشد.

تعداد گروه هاي ناحيه ي  يازده بيش از  ۹۱  گروه مي باشد که اين گروه ها بيش از ۵۳۰ جلسه در طول هفته برگزار مي کنند. کليه جلسات اين ناحيه در مکان هاي مسقف برگزار ميشوندتعداد تقريبي اعضاي اين ناحيه حدود ۱۲۰۰۰ نفر مي باشد.

قبول تعهد نیز سهم بسیار مهمی در حفظ اتحاد معتادان گمنام دارد . تعهدی که هر یک از ما به سهم خود در انجام اهداف کلی مان به عهده می گیرد ، خود یکی از عواملی است که ما را به یکدیگر نزدیک می کند . وقتی می دانیم که در جلسات معتادان گمنام جائی داریم و نسبت به حضور در آنجا تعهدپذیر می شویم ، در آن زمان جزئی از یک کل بزرگتر می شویم . این احساس تعلق ما به طور مستقیم وابسته به آن است که تا چه حد نسبت به بازیابی در معتادان گمنام متعهد باشیم و در سطح گروهی نیز وقتی چند گروه پذیرای چنین تعهدی می گردند ، قدرتی ایجاد می شود که به نوبه خود یکی از مؤثرترین عوامل خدماتی درمعتادان می باشد . این قدرت ناشی از تعهد پذیری گروهها ، ما را قادر به رساندن پیام امیدی که حامل بهبودی همه ماست می سازد .( چگونگی عملکرد سنت اول )

Visits: 16

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!