اولین همایش NA لس کابس، مکزیک

اولین همایش NA لس کابس، مکزیک

((در بهبودی هر چیزی امکان پذیر است))

زمان.۱۳،۱۴،۱۵نوامبر۲۰۲۰برابر با۲۳،۲۴،۲۵  آبان ماه۱۳۹۹ .

جهت هماهنگی بیشتر.مسئول هماهنگی.ویدال ۶۲۴۱۲۹۶۱۵۰

مسئول ثبت نام: ماریو آلبرتو

۶۴۶۱۹۳۰۵۴۵

اولین همایش NA لس کابس، مکزیک

همکاری در مراسم گوناگون :

ظاهرا یکی از قسمت های بیانیه آرمان ما که شور و شوق خاصی در میان اعضای انجمن ایجاد کرده، بندی است که می گوید: » باشد که روزی، انجمن های NA در جوامع سراسر جهان و خدمات جهانی NA، با همبستگی و اتحادی جانانه، دوش به دوش یکدیگر برای انتقال پیام بهبودی ما تلاش کنند.

در شش ماه اخیر، خدمات جهانی NA برای برگزاری نشست های معارفه در دست کم بیست و یک کنفرانس و مراسم بین المللی و منطقه ای، با کمیته های منطقه ای و فرامنطقه ای همکاری کرده است که برگزار کنندگان بیش تر این کنفرانس ها، مسئولان سیاست گذاری و کارشناسان درمانی و قضایی بوده اند.

محل برگزاری این گردهمایی ها در ده ایالت مختلف آمریکا و هفت کشور از جمله امارات متحده عربی، ترکیه، انگلستان، اسلوونی، سوئد، کلمبیا، و کانادا بوده است. در تمام این تلاش ها، خدمات جهانی NA همکار کمیته های خدماتی محلی بوده با این هدف که: هر معتادی در جهان امکان دریافت پیام ما را در قالب زبان و فرهنگ خود داشته باشد « گزارش ها، عکس ها، و ای میل هایی که پس از این کنفرانس ها به خدمات جهانی NA رسیده است، اغلب نشان دهنده روحیه شوخ و شنگ اعضا در این رویدادها و شور و شوق آنان برای جاری کردن پیام بهبودی در رابطه با مردم است. از شما بابت خدمت مستمر و همت بی پایان بهبودی سپاس گزاریم.

 

 

Visits: 2

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!