اولین روز بهبودی من !

اولین روز بهبودی من !,سخت تر از مصرف مواد,اول راه بهبودی,قصه اعتیاد

سلام اسم من بدر و معتاد از کشور عمان با پاکی ۳ سال و 6 ماه هستم .

بهترین قول و قراری که در تمام عمرم در تاریخ  ۲۰۱۷/۷/۱۲ بود ، اولین روز بهبودی و سخت ترین روز من بود. اما سخت تر از مصرف مواد مخدر نبود ، داشتم از بین می رفتم و می مردم .

زندگی می کردم که مصرف کنم و مصرف می کردم که زندگی کنم . ما یک گروه 6 نفره و با هم مصرف می کردیم ، 5 برادر و دایی ام همه با هم مصرف می کردیم .

من چندین بار تلاش کردم که قطع مصرف کنم از طریق های مختلف بیمارستان رفتم ، نوع ماده مخدر مصرفی ام  راعوض کردم ، جایگزین کردم ؛ از ماده ای به ماده ای دیگر، با مسافرت و… نشد که نشد ! نتوانستم قطع مصرف کنم .

چون نمی دانستم مشکل تو خودم و درونم هست . تا اینکه به فضل خداوند وارد انجمن معتادان گمنام شدم و فهمیدم که مشکل ام چه چیزی است .

اوایل یادم هست که به من گفتند : راهنما بگیرم و قدم کار کنم  و به قدم ها عمل کنم ؛ یک زندگی آرام و شیرین خواهیم داشت ، که در تمام عمرم همچین چیزهایی ندیده بودم .

 من ورشکسته و بسیار داغان آمده بودم و نمی فهمیدم چه چیزی بهم می گویند ، ولی هر چه را بهم می گفتند انجام می دادم . من راهنما گرفتم و قدم کار کردم و زندگیم ۱۸۰درجه تغییر کرد . اولین روز بهبودی من !,سخت تر از مصرف مواد,اول راه بهبودی,قصه اعتیاد

خدا را شکر ، شرکت در جلسات ، مشارکت و ارتباط با راهنما ، کارکرد قدم ، باعث شد که من خدمت کنم ، به خودم و دیگران عشق بدهم و همینطور که در NA می گویند ما با در میان گذاشتن آنچه را که داریم می توانیم آن را حفظ کنیم ، یا اینکه هیچ چیز ارزش درمانی کمک یک معتاد به معتاد دیگر را ندارد ، فقط یک معتاد درد یک معتاد دیگر را می‌فهمد .

انجمن معتادان گمنام به من یاد داده که چطور خودم را دوست داشته باشم و زندگی را به تمام شرط و شروط و سختی هایش بپذیرم . امروز به لطف خداوند و انجمن ، تمام برادران ام در مسیر بهبودی بوده و پاک هستند .

4 برادر در انجمن و یکی در منزل پاک شد ، اما با کارکرد قدم و عملکرد ما ، آن هم در منزل پاک شد و با ما در مسیر بهبودی است  .

می خواهم این پیام را بدهم  که : انجمن معتادان گمنام نه فقط به من ، بلکه به خانواده‌ام هم کمک کرد و یک زندگی جدید و قشنگی داریم .

 زندگی دوباره و اول راه بهبودی ، برای من خیلی با ارزش است و نمی توانم  روی آن هیچ  قیمتی بگذارم . من از تمام اعضا و انجمن معتادان گمنام ممنونم .

در راه زندگی ام ، هدف دارم ، بزرگترین هدفم این است که سعی می کنم ، تمام اصول انجمن معتادان گمنام را داخل زندگی ام به اجرا بگذارم .

من خدمتگذارم در گروه محلی خودمان نماینده گروه هستم و در کمیته  h&I هم خدمتگذار هستم . در کمیته فعالیت های عمانی بازوی خزانه دار کمیته هستم .

دریکی از گروه زوم کشور عربستان سعودی هم خدمت دارم . خدا را شکر در شرف ازدواج هستم . خدا را شکر تمام امورات زندگی ام جاری و مستمر است . به لطف خداوند از یک انسان منفور به یک انسان محبوب تبدیل شده ام .

این تمام قصه و حقیقت زندگی من به صورت مختصر و مفید بود ، خدا شکر که زنده هستم و مصرف کننده مواد مخدر نیستم ، به لطف خداوند و راهنما ، اعضا و جلسات ؛ قدم ؛ خدمت و انجمن معتادان گمنام ، با تشکر .

اولین روز بهبودی من !,سخت تر از مصرف مواد,اول راه بهبودی,قصه اعتیاد

منبع : معتادان گمنام کشور عمان

 

 

Visits: 49

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!