اعتياد تبعيض ندارد

اعتياد تبعيض ندارد,پیام شگفت انگیز بهبودی,دوره سخت سم زدائی,مصرف نکردن مواد

اسم من بی اچ است و یک معتاد در حال بهبودی هستم ، اما بی قرار ، از سی و یکم ماه می ۲۰۱۴ پاک هستم و به خاطر جرمی که در دوران مصرفم مرتکب شدم در حال گذراندن هفت سال حبس در زندان می باشم .

سالهای زیادی از دوران زندگی ام را در نیروی پلیس ایالت مان مشغول به کار بوده ام و من یک دليل واقعی هستم که اعتياد تبعيض ندارد و حد و مرزی نمی شناسد، بیرون زندان به جلسه رفته بودم ، ولی می ترسیدم که مشارکت کنم و یا اینکه بقیه معتادان مرا بشناسند، این ترس ها مانع دریافت پیام شگفت انگیز بهبودی شدند .

بعد از گذراندن یک دوره سخت سم زدائی توانستم که بیشتر در مورد برنامه انجمن معتادان گمنام یاد بگیرم، رفتن به جلسات را به طور هفتگی ادامه داده ام و بیشتر از دو سال است که همچنان باز هم به شرکت در جلسات ادامه میدهم .

شرکت در جلسات باعث می شود ، امید به زندگی در من تقویت شود ، دوستان بهبودی تنها کسانی هستند که بیماری اعتیاد مرا درک می کنند .

NA به من یاد داد که چطور دوباره زندگی کنم زندگی در زندان یک مبارزه است ، ولی امروز می دانم که مجبور نیستم آنرا به تنهایی انجام بدهم، همیشه فکر می کردم که فقط در مورد مواد مصرف نکردن می باشد .

اما خیلی بیشتر از آن بود که تصور می کردم، به کمک معتادان گمنام و نیروی برترم امکان رسیدن به هر موفقیتی را دارم ، من واقعا سپاسگزار انجمن معتادان گمنام هستم .

اعتياد تبعيض ندارد,پیام شگفت انگیز بهبودی,دوره سخت سم زدائی,مصرف نکردن مواد

نویسنده : (بی اچ) ایالت اوهایو آمریکا

اعتياد تبعيض ندارد,پیام شگفت انگیز بهبودی,دوره سخت سم زدائی,مصرف نکردن مواد

منبع : مجله الکترونیک پیامی در راه (آوریل 2019)

 

 

Visits: 12

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!