اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA

اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA


اطلاعیه خدمات جهانی NA

اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA

سلام بر همه

ما این متن را می نویسیم تا به شما اطلاعاتی درباره برخی از امور مانند: فروش نشریات، یادآوری کردن به شما در مورد نظر سنجی روابط عمومی، دادن اطلاعات بروز در مورد جلسات مجازی، و یادآوری کردن به شما درباره پروژه کتاب یک اصل روحانی در روز، داده باشیم.

فروش نشریات شعبه کالیفرنیا دفتر خدمات جهانی کماکان بر روی عموم مردم بسته است. اما ما نشریات سفارش داده شده را ارسال می کنیم. ما یک بخش فروش هیجان انگیز را به فروشگاه های آنلاین ایالات متحده، اروپا و کانادا اضافه کردیم، که تخفيف های بیشتری برای نسخه خاص کتاب ها و بسته بندی ها، امکان پذیر می کند. آنرا بررسی کنید . فروش هیجان انگیز اولین گزینه از منوی وب سایت هر یک از شعبه های ما است.

https://www.na.org/?ID=OrderLiterature Online-content

در حال حاضر ما سی امین سالگرد کتاب پایه ، بزرگداشت پاک زیستن، و نسخه مخصوص از اصول راهنما را با قیمت 15 دلار آمریکا ارائه می کنیم. با ۲۰ دلار بیشتر، در قيمت ۳۵ دلار، شما میتوانید هر سه این کتابها را بصورت بسته بندی یکجا با هم داشته باشید، یا شما می توانید بزرگداشت پاک زیستن را در یک جعبه چوبی سیاه قلمزده شده بخرید، يا فقط با جعبه مخصوص چوبی خرید کنید. تمام اینها کتابهای زیبایی هستند که می توانند هدایایی عالی باشند. لطفا توجه داشته باشید: این موارد تعويض نشدنی بوده و قابل مرجوع شدن نیستند.

نظرسنجی روابط عمومی از هر کسی که هم اکنون فرم نظرسنجی که در آدرس :

www.na.org/survey

قرار داده ایم را پر کرده است، متشکریم. همانطور که ما در خبرنامه خدمات جهانی

www.naorg/nawsnews

گزارش دادیم، ما این نظر سنجی را با همکاری چندتن از محققان حرفه ای که از دوستان NA” هستند تهیه و اعلام کردیم. آنها از واکنش خوبی که انجمن NA به بحران کوید ۱۹ نشان داد، تحت تاثیر قرار گرفتند، و خواستند که اطلاعات مربوط به این واکنش را جمع آوری و با دیگر حرفه ای ها تقسیم کنند.

 

این شیوه از تحقیق به معتادان کمک می کند تا NA را پیدا کنند. هنگامی که حرفه ای هایی که با معتادان سر و کار دارند در مورد NA به آگاهی می رسند بیشتر علاقه پیدا می کنند که معتادان را به ما ارجاع دهند و به گسترش کلامی پیام مان، که نجات بخش زندگی است، کمک می کنند . بنابراین از شما برای کمک به انجام این کار سپاس گزاریم ، و لطفا اعضایی را که می شناسید برای تکمیل فرم نظرسنجی تشویق کنید.

اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA
جلسات مجازی از آنجایی که شرایط و قوانین در مجامع سراسر دنیا تغییر می کند، خیلی از گروههایی که به سمت جلسات اینترنتی تغییر رویه داده بودند، در حال بررسی شرایط بازگشایی جلسات حضوری خود هستند.

ما می دانیم که خیلی از این گروهها در نظر دارند تا به حفظ جلسات مجازی خودشان حتی بعد از برداشته شدن دستور منع برگزاری جلسات ادامه دهند. برخی ها برای ادامه برگزاری جلسات بصورت دوگانه (حضوری – مجازی) برنامه هایی تدارک دیده اند و برخی در نظر دارند تا گروه را به دو جلسه مجزا تقسیم کنند.

مبحث جلسات اینترنتی، بوسیله کنفرانس اولویت بندی شده، و ما برنامه ریزی کرده ایم که در کنفرانس ۲۰۲۲ آنرا به بحث و گفتگو بگذاریم. ما میخواهیم مطمئن باشیم که قدمهایی دقیق و سنجیده برداریم که منعکس کننده وجدان گروهی به انجمن باشد. تا وقتی که تغییری درخط مشی ایجاد شود، ما به فهرست کردن جلسات اینترنتی ادامه خواهیم داد، اما آنها را به عنوان گروه ثبت نمی کنیم.

اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA
اعضا میتوانند جلسات اینترنتی را در صفحه جستجوی جلسات NA با انتخاب کردن “وب Web” و یا در مورد جلسات تلفنی با انتخاب کردن گزینه “تلفن phone“، در منوی انتخاب نام کشور، پیدا کنند. گروههایی که هم بصورت فیزیکی دریک مکان و هم بصورت مجازی جلسه برگزار می کنند، برای هر دو جلسه کد یکسان اختصاص داده می شود. گروهها می توانند تصمیم بگیرند که چگونه اطلاعات جلسه اینترنتی شان نمایش داده شود وقتی اعضا وب سایت NA را جستجو می کنند. چه در شهری که جلسه حضوری آنها مکانی داشته باشد یا وقتی که “web را از منوی مربوط به کشور انتخاب می کنند و یا در هر دو حالت نمایش داده شود.

بسیاری از اعضا در مورد بازگشایی جلسات با ما تماس گرفته و ایمیل زده اند. ما جزئیات برنامه بازگشایی هر ملیتی را نمی دانیم. ما امیدواریم که گروههای NA زمانی که قصد بازگشایی جلسات شان را دارند، درباره جزئیات هر قانون محلی گفتگو کنند تا مطمئن شوند که قابلیت احترام گذاشتن به رهنمود های سنت های مان و مقررات محلی را بصورت توامان دارند.

اطلاعیه خدمات جهانی NA,اطلاعیه جلسات مجازی NA
ما منابع متعددی که ممکن است توجه به آنها، برای گروههایی که جلسات حضوری برگزار میکنند مفید باشند، در اختیار داریم. لینک این مطالب اعلام شده در سایت NA در زیر آورده شده است:

https://www.na.org/admin/include/spaw2/uploads/pdf/May13CovidStatement.pdf

همینطور برخی از متونی که توسط کمیته های خدمات محلی NA برای حمایت از عملیات بازگشایی جلسات ایجاد شده اند را در زیر آورده ایم :

https://www.na.org/?ID=virtual meetings&ID=virtual meetings#covid

ما به دریافت و اعلام موارد در صفحه جلسات مجازی ادامه میدهیم، و لینک آن صفحه در زیر آورده شده است:

na.org/virtual

شما میتوانید لینک نشریات مورد نیاز یک گروه را در صفحه نشریات ما پیدا کنید:

www.na.org/ips

نگارش کتاب یک اصل روحانی در روز ما پروژه کتاب یک اصل روحانی در روز را با یک تذكر در مورد نیاز به اعضایی که کتاب را بنویسند، متوقف نگاه داشتیم. همانطور که ما در گفتگوهای مربوط به شرایط بازگشایی جلسات شرکت میکردیم، اصولی مثل ارتباط و همکاری را تمرین می کردیم. این دو اصل، از جمله آن دسته اخير از اصول روحانی هستند که نگارش شان تمام شده و در

صفحه پروژه:

WWW.na.org/spad

اعلان گردیده اند. همچنین مسئولیت پذیری، تشویق، استقلال، شادی، اشتياق، قابلیت اطمینان، حمایت از خود، و اندیشه ورزی که اخیرا اعلام شده اند. لطفا تجربه، نیرو و امید خودتان را بصورت کتبی با ما در آن آدرس به مشارکت بگذارید!

همگی مراقب باشید. از شما برای کارهایی که برای NA انجام می دهید تشکر می کنیم.

در خدمت شما، هیات امنا خدمات جهانی

 

Visits: 98

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!