از من مراقبت کن,فقط برای امروز 8 خرداد,دوران سخت اعتیاد,مراقبت نیروی برتر,مرتبه ایمان معتاد

از من مراقبت کن (فقط برای امروز 8 خرداد)


از من مراقبت کن (فقط برای امروز 8 خرداد)

از من مراقبت کن,فقط برای امروز 8 خرداد,دوران سخت اعتیاد,مراقبت نیروی برتر,مرتبه ایمان معتاد

باور داریم نیروی برتر ما از ما مراقبت خواهد کرد.

کتاب پایه

***

همه ما اوقاتی را سپری می کنیم که به نظر می رسد زندگی ما در حال از هم پاشیدن است، روزها یا حتی هفته هایی هست که به نظر می رسد هر چیزی که می تواند پایان بدی داشته باشد، به بدی می انجامد.

آن چیز چه از دست دادن شغل، مرگ یک عزیز یا پایان رابطه ای باشد، در هر حال تردید داریم از تغییراتی که در زندگی ما رخ می دهد، در امان باشیم.

در خلال زمانی که صدای متلاشی شدن دنیا را در اطراف خود می شنویم، به بالاترین مرتبه ایمان به نیرویی برتر و مهربان دست پیدا می کنیم، هیچ انسانی نمی تواند درد ما را تسکین دهد.

می دانیم فقط مراقبت خداوند می تواند آرامشی را که می خواهیم، فراهم کند، احساس آشفتگی می کنیم، اما ادامه می دهیم و می دانیم زندگی ما سامان خواهد یافت.

وقتی در بهبودی پیشرفت می کنیم و ایمان ما به نیروی برتر افزایش می یابد، با وجود اینکه ممکن است در رنج باشیم، مطمئن هستیم که با احساسی حاکی از امید با دوران سخت روبرو می شویم، نباید نومید باشیم، چراکه می دانیم وقتی نمی توانیم به تنهایی حرکت کنیم، مراقبت نیروی برتر به ما کمک خواهد کرد.

***

از من مراقبت کن,فقط برای امروز 8 خرداد,دوران سخت اعتیاد,مرتبه ایمان معتاد,فقط برای امروز 8 خرداد,دوران سخت اعتیاد,مرتبه ایمان معتاد

فقط برای امروز : در دوران سختی، به مراقبت خداوند اتکا می کنم و می دانم که نیروی برتر همواره به داد من خواهد رسید.

از من مراقبت کن,فقط برای امروز 8 خرداد,دوران سخت اعتیاد,مرتبه ایمان معتاد,از من مراقبت کن,دوران سخت اعتیاد,مرتبه ایمان معتاد

 

Visits: 44

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!