آیا na برای مواد مخدر خاصی است ؟

آیا na برای مواد مخدر خاصی است ؟,نام مواد مخدر,آشکارترین نشانه اعتیاد,درک ما از اعتیاد

یک بار معتادی با من تماس گرفت و تمایل خود را برای شرکت در جلسات ابراز کرد، آن خانم احساس می کرد که واجد شرایط نیست ؛ چرا که شنیده بود NA در مورد مواد مخدری است که با مواد مصرفی او فرق دارد.

به نظر من اینکه هنوز اعضای NA به ویژه آ نها که در برنامه باتجربه ترند ، هنوز هم به نام مواد مخدر مصرفی شان اشاره می کنند ، دلسرد کننده است.

این کار به جای آنکه شباهت های ما را آشکار کند، باعث تأکید بر روی تفاو ت هایمان می گردد، من اعضایی را می شناسم که به همین دلیل در احساس تعلق به NA مشکل داشته اند.

آشکارترین نشانه اعتیاد مصرف غیر قابل کنترل مواد توسط ماست، نه نوع یا موادمخدر خاصی که مصرف می کردیم.

درک ما از اعتیاد در ادامه بهبودی مان توسعه پیدا می کند، ولی در اوایل بهبودی تفاوت ها می تواند عاملی باشند که تازه وارد جلسات را ترک کرده و هرگز باز نگردد.

تازه وارد نیاز دارد تا یک پیام ثابت و روشن در مورد بهبودی از اعتیاد بشنود ، پیامی که در آن کلمه موادمخدر و نه نام یک مواد مخدر خاص ذکر شود.

من راهنمایی با پانزده سال پاکی دارم که هنوز نمی داند من چه مواد مخدری مصرف می کردم، من هرگز به او نگفته ام چرا که او علاقه مند به دانستن این موضوع نبود، همچنین من لازم نمی بینم که مواد مصرفی ام را در جلسات نام ببرم،  همچنین اگر شما به طور خصوصی از من بپرسید که چه موادی مصرف می کردم، من از پاسخ دادن خود داری خواهم کرد.

آیا na برای مواد مخدر خاصی است ؟,نام مواد مخدر,آشکارترین نشانه اعتیاد,درک ما از اعتیاد

اعتیاد با تکیه بر تفاوت هایی که ممکن است بین ما شکل بگیرد رشد می کند ، ولی این بیماری زمانی به زانو در می آید که ما به واسطه شباهت هایمان با هم متحد می شویم.

ما نسبت به NA و تازه واردی که بدون درنظر گرفتن عقیده، نژاد، جنسیت و ماده مخدری که مصرف می کرده باید در انجمن پذیرفته شود، مسئول هستیم ، نقطه مشترک در NA ،بهبودی ما از اعتیاد فعال و تمایل به قطع مصرف موادمخدر است و مهم نیست که م یخواهیم کدام ماده مخدر را مصرف نکنیم. (دیل.تی ؛ گلوچسترشایر)

آیا na برای مواد مخدر خاصی است ؟,نام مواد مخدر,آشکارترین نشانه اعتیاد,درک ما از اعتیاد

منبع : مجله اینترنتی na voice

 

 

Visits: 38

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!