آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام


آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

با سلام : احتراما به اطلاع کلیه اعضای محترم انجمن معتادان گمنام ایران می رسانیم ،  در تاریخ : 1400/05/7 اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام بروز رسانی شده و در در اختیار همگان قرار دارد.

به منظور آپدیت جدید با لینک زیر یا گوگل پلی رفته و روی گزینه بروز رسانی کلیک کنید و اجازه دهید تا نرم افزار بروز رسانی شود .

لازم به توضیح است این نرم افزار قابل نصب روی انواع گوشی های اندروید می باشد ، به منظور دانلود نرم افزار سازگار با گوشی خود ، از لینک گوگل پلی زیر نرم افزار را دانلود و سپس نصب نمائید .

قبل از نصب نرم افزار جدید از گوگل پلی ، نرم افزار قبلی را از گوشی خود حذف نمائید .

 

آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

لینک ورود به گوگل پلی :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app.nairan

 

برخی از امکانات جدید نرم افزار :

 

۱ – تشخیص موقعیت کاربر بلافاصله پس از باز کردن او و نمایش نزدیکترین گروه های اطراف .

۲ – امکان مسیریابی موقعیت کاربر به گروه مورد نظر .

۳ – اگر نقشه نشان روی گوشی نصب باشد، هنگام مسیریابی از نقشه خوان سخنگو ، ترافیک مسیرها ، طرح زوج و فرد و… میتوان استفاده کرد .

۴ – جستجوی گروه ها و جلسات فارسی زبانان خارج از کشور .

۵ – جستجوی خطوط تلفن خدماتی و شماره گیری مستقیم .

۶ – جستجوی پیشرفته گروه ها با فیلتر ویژگی هایی مانند نوع جلسات، جنسیت، ویژگی ها، ایام هفته و ساعت جلسات .

۷ – امکان دسترسی به سایت های : فقط برای امروز ، تالار گفتگو ، دفترچه خطوط تلفنی ، آدرس جلسات فارسی زبانان خارج از کشور ، انجمن معتادان گمنام .

۸ – امکان دانلود نرم افزار از طریق گوگل پلی متناسب با ورژن اندروید گوشی شما .

۹ – جستجوی جلسات بر اساس محدوده خدماتی انجمن.

۱۰ – جستجوی جلسات بر اساس تقسیمات کشوری .

و سایر امکانات …..

 

 

اضافه شدن SSL و HTTPS به نرم افزار :

https معمولاً از یکی از دو پروتکل امن SSL و TLS برای رمزگذاری ارتباطات استفاده می‌کند. هر دو این پروتکل‌ها، از چیزی که امروزه به نام سیستم ساختار نامتقارن کلیدِ عمومی (PKI) شناخته می‌شود، استفاده می‌کنند. یک سیستم “نامتقارن” برای رمزگذاری ارتباطات از دو کلید “عمومی” و “خصوصی” استفاده می‌کند. هر چیزی که با کلید عمومی رمزگذاری شده باشد، می‌تواند با کلید خصوصی باز شود و البته بالعکس! آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

همانطور که از این نام‌ها متوجه می‌شویم، کلید خصوصی باید تنها در اختیار صاحبِ خود باشد. برای مثال وقتی که وب‌سایتی در کار است، کلید خصوصی تنها در اختیار سرور وب‌سایت قرار دارد. از طرف دیگر، کلید عمومی در اختیار همه است و برای باز کردن اطلاعاتی که با کلید خصوصی رمزگذاری شده به کار می‌رود.

وقتی که مرورگر شما از یک صفحۀ وب درخواست ارتباط https می‌کند، وب‌سایت گواهینامه SSL خود را به مرورگر شما می‌فرستد. در این گواهینامه، کلید عمومی مورد نیاز برای شروع ارتباط امن قرار دارد. در این هنگام است که ارتباط SSL به صورت کاملاً سری و کدگذاری شده بین مرورگر شما و سرور برقرار می‌شود. نشانه این ارتباط، همان آیکونِ قفل در کنار نمایش پروتکل https در نوار آدرس مرورگر است که به شما اطمینان می‌دهد اتصال بین شما و سرور کاملاً امن و خصوصی است.

آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

آپدیت جدید اپلیکیشین انجمن معتادان گمنام

Visits: 41

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!