آخرین سال محکومیت خود در زندان

آخرین سال محکومیت خود در زندان,اقدام جسورانه معتاد,کابوس ترس اعتیاد,اسارت در بیماری اعتیاد

اسم من میشل، ت، است و آخرین سال محکومیت خود در زندان را به خاطر توزیع مواد مخدر می گذارنم. فقط به خاطر سخاوت کمیته ی فرعی بیمارستانها و زندان های ناحیه ی خدماتی (نیودومینشن) و تمام اعضای این گروه ها است که من تاکنون عمیق ترین و ارزشمندترین تغییرات را در زندگی ام تجربه کرده ام و این همه نتیجه ی کار کرد برنامه ی NA می باشد.

اگر به خاطر «اقدام جسورانه ی» این آدم های فوق العاده ، در رساندن پیام بهبودی نبود، برای من نیز امکان ترک زندان ، بدون تغییر و روشن شدن نقطه نظراتم وجود نداشت. نتیجه ی به کار بستن و زندگی کردن با این برنامه ، موجب یک بیداری روحانی در من شده است.

تشخیص می دهم که اکنون به اندازه ی گذشته خود محور نیستم ، که این خودش یک معجزه است. من انگیزه و ذوقی برای زندگی کردن دارم که هرگز نداشته ام، قادرم خود را در آئینه نگاه کنم و از شخصیت جدیدم احساس غرور کنم، دیگر می توانم به طور واقعی با افراد وارد گفتگو شوم، بدون این که هیچ چیز منفی ای تحریکم کند.

صبح ها با سپاس گزاری بیشتری از خواب بیدار می شوم و به جای کابوس ترس که سال ها همراه من بود، روز خود را با اشتیاق نویافته ام شروع می کنم. کلمات به تنهایی برای بیان سپاس قلبی ام از روش زندگی و برنامه ی معتادان گمنام کافی به نظر نمی رسند.

من نمی توانم از تمام توجه هاتی که معتادان در حال بهبودی، بی منت و به مقدار کافی برای من صرف کردند تا این که تجربه ی خود را در مورد بهبودی به من یاد دهند، تشکر کنم.

منظور از نوشتن این نامه ، تشکر از تمام معتادانی است که با داشتن قدرت و شهامت، در مسیر بهبودی هستند و در حال رساندن پیام می باشند، تا این که من مجبور به اسارت بیشتر در بیماری اعتیادم نباشم ،  ارادتمند شما.

آخرین سال محکومیت خود در زندان,اقدام جسورانه معتاد,کابوس ترس اعتیاد,اسارت در بیماری اعتیاد

منبع : میشل – ت ؛ ویرجینیا – امریکا به نقل از مجله  NAWAY

 

Visits: 3

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!